اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم خبر داد

احداث 3 مدرسه در شهرهای زیر 25 هزار نفر قم

خبرگزاری فارس: فرماندار قم ضمن بیان اهمیت ساخت مدرسه در پروژه‌های مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر عنوان کرد:‌ سه مدرسه در این شهرها ساخته خواهد شد.

احداث 3 مدرسه در شهرهای زیر 25 هزار نفر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‌ اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان قم که وی‍ژه شهرهای زیر 25 هزار نفر در محل فرمانداری قم برگزار شد‌ در ارتباط با وضعیت مسکن مهر استان گفت: با توجه به مباحث جلساتی که در ارتباط با این موضوع برگزار شده بود‌ وضعیت مسکن استان به ویژه مسکن مهر را در این جلسه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی اضافه کرد: یکی از گام‌هایی که در راستای تحقق عدالت اجتماعی دولت و با قوت هر چه تمام‌تر آغاز شد،‌ مسکن مهر بود که خوشبختانه مورد رضایت مردم و رهبر انقلاب است.

زارعی‌کوشا وضعیت مسکن مهر استان قم را در مقایسه با سایر استان‌ها مطلوب دانست و گفت: استان قم در زمینه ساخت و تحویل مسکن مهر به متقاضیان‌ در برابر سایر استان‌ها پیشرو بوده است.

فرماندار قم خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع‌ نباید به گونه‌ای عمل کنیم که در انتهای کار،‌ شیرینی و خوشی آن از بین برود.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال عدم موفقیت پروژه‌های مسکن مهر هستند ‌ابراز داشت: در این شرایط ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که پروژه‌ها با موفقیت کامل همراه شوند.

زارعی‌کوشا در ارتباط با ساخت مدرسه در این پروژه‌ها گفت: با توجه به نیاز این پروژه‌ها ‌سه مدرسه از محل اعتبارات مدارس مسکن مهر در شهرهای کهک،‌ جعفریه و سلفچگان ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: تلاش ما این است که برای سایر شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز مدارس مورد نیاز را احداث کنیم.

فرماندار قم اذعان کرد: با توجه به مباحثی که در میان سخنان مسئولان شهرستان‌ها و بخش‌ها مطرح شد، یکی از مشکلات فعلی مسکن مهر استان تأمین برق این واحدها است.

وی ضمن تاکید بر برطرف شدن مشکل برق واحدهای مسکن مهر در سریع‌ترین زمان ممکن ‌اضافه کرد: مشکل برق نباید به حدی باشد که بتواند فعالیت‌های انجام شده در سایر زمینه‌ها را مورد تأثیر قرار دهد.

زارعی‌کوشا ادامه داد: با توجه به اینکه زمان بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در بخش‌های مختلف استان نزدیک است برای استفاده بهینه از زمان، بهتر است ناظری برای رفع مشکلات احتمالی پیمانکاران در محل پروژه‌ها حضور پیدا کند.

وی اظهار کرد: این فرد باید توسط ادارات هر بخش مشخص شده و به پیمانکار معرفی شود تا پیمانکار بتواند به صورت مستقیم مشکلات خود را مطرح کند.

فرماندار قم اضافه کرد: ناظری که در محل پروژه‌ها حضور پیدا می‌کند باید خود را نسبت به ارائه گزارش دقیق از فعالیت‌های انجام شده در هر روز‌ ملزم بداند.

وی در ادامه با انتقاد از مشکلاتی که در ارتباط با ساخت فاضلاب در محل پروژه‌ها وجود دارد گفت: سئوال مهمی که در ارتباط با فاضلاب پروژه‌های مسکن مهر استان مطرح است این است که چرا در ارتباط با مسکن مهر باید در زمان پایان کار شروع به برنامه‌ریزی شود.

فرماندار قم‌ ابراز کرد: فاضلاب موضوعی نیست که بخواهد ما را با چالش مواجه کند،‌ این موضوع باید در زمان آغاز پروژه مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت و مشکلات موجود برطرف می‌شد.

زارعی‌کوشا ادامه داد: در هر صورت باید تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات احتمالی پروژه به کار گیریم تا در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

وی در ارتباط با انتقاد رئیس شورای اسلامی شهر دستجرد مبنی بر عدم توجه کافی مسئولان به مسکن مهر این شهر ‌گفت: در دستجرد مشکل مسکن مهر به صورت کامل برطرف شده و زمین مورد نظر آماده ساخت و ساز است.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول