اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته رخ داد

9 مجروح در 2 حادثه رانندگی در سیستان‌‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه شمال سیستان‌‌وبلوچستان گفت: حادثه رانندگی در محورهای سیستان‌وبلوچستان، 9 مجروح بر جای گذاشت.

9 مجروح در 2 حادثه رانندگی در سیستان‌‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان‌وبلوچستان، عبدالرضا صالحی اظهار داشت: این دو حادثه رانندگی شب گذشته در محور اصلی زاهدان به خاش و در یکی از محورهای روستایی شهرستان هیرمند رخ داد.

وی افزود: در این حوادث رانندگی یک دستگاه خودرو تویوتا با شش نفر سرنشین که از زاهدان به سمت خاش در حال تردد بود و یک دستگاه پژو 405 که در محور روستایی گمشاد به سمت قرقری شهرستان هیرمند حرکت می‌کرد، واژگون شده و تمامی سرنشینان این دو خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: علت این حوادث توسط کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است.

صالحی بار دیگر ضمن ابراز تأسف از وقوع این حوادث از رانندگان خواست با توجه به تمهیدات ویژه ترافیکی که توسط پلیس راه از 16‌ آبان ماه سال‌جاری در سطح استان به مرحله اجرا در آمده، به توصیه‌های مأموران پلیس راه توجه کرده و با توجه به کم عرض بودن جاده‌های استان از تخلفات حادثه‌ساز چون سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول