اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد

اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه برای کاهش صدمات تصادفات

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سمنان صدمات بدنی غیرعمد ناشی از تصادفات در این استان را دارای فراوانی زیاد دانست و بر بررسی و اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه برای کاهش آن تاکید کرد.

اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه برای کاهش صدمات تصادفات

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، احمد سیاوش‏پور در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان سمنان اظهار داشت: با تمام تلاش‏های صورت گرفته در خصوص کاهش آمار تصادفات و توفیق فعالیت‏های انجام شده توسط راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و دستگاه‏های متولی، باز هم شاهد ایراد صدمات بدنی یا فوت هموطنان خود هنگام وقوع تصادفات هستیم.

وی گفت: از بین رفتن هر نفر و از کار افتادگی افراد در هنگام بروز تصادفات رانندگی، برابر با از دست دادن سرمایه انسانی کشور است که باید با تلاش بیشتر، پیاده‏سازی کامل قوانین و افزایش فرهنگ ترافیکی مردم این آمار را به حداقل برسانیم.

سیاوش‏پور افزود: مسئولان باید به این نکته توجه کنند که افزایش بودجه و برنامه‏ریزی در زمینه‏های فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم، سرمایه‏گذاری مناسبی برای کاهش هزینه‏های کشور در جبران خسارات ناشی از جرائم و مقابله با آنهاست.

وی روحانیان، استادان دانشگاه، معلمان و دیگر افراد تاثیرگذار در جامعه را خط مقدم جبهه پیشگیری از وقوع جرم دانست.

رئیس کل دادگستری استان سمنان توجه و اهتمام به اصل پیشگیری را برای کاهش هزینه‏های مادی و معنوی که در اثر ارتکاب جرم به جامعه تحمیل می‏شود، ضروری دانست.

سیاوش‏پور افزود: بیشترین فعالیت مورد نیاز در جامعه فعالیت در حوزه پیشگیری‏های فرهنگی و اجتماعی است که باید مورد حساسیت و توجه ویژه مسئولان و مدیران این بخش قرار گیرد.

علیرضا خلخالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرماندهان انتظامی استان و مدیران دستگاه‏های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی نیز در این نشست حضور داشتند.

این افراد در ادامه، در خصوص شناسایی و تعیین راهکارها و تهیه طرح اجرایی برای پیشگیری از وقوع جرم و ایراد صدمات بدنی غیرعمد ناشی از تصادفات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول