اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

عملکرد مدیران کردستان رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مسئولان کردستان در وقت گذاشتن برای امور اداری و کاری از سایر استان‌ها فعال‌تر هستند اما در شرایط کنونی عملکرد مدیران استان رضایت‌بخش نیست.

عملکرد مدیران کردستان رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی امروز در همایش فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های ادارات کل استان در سنندج اظهار کرد: حرکت و اقدام در راستای این اصل حاکم در استان تمامی حوزه‌های ادارات، ارتش، نیروی انتظامی، استانداری و غیره را در برمی‌گیرد و در این رابطه استثنایی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: مواردی همچون قومیت، مذهب، جغرافیای طبیعی و انسانی موجود در کردستان در استقرار و برقراری امنیت در استان بسیار تاثیرگذار است که این موارد در استان‌های غیرمرزی وجود ندارد.

وی بیان داشت: بسیجیان نقش موثری در امیدوار کردن مردم به نظام و استقرار و تداوم راه شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و در نتیجه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و مقابله با جنگ فرهنگی بر عهده دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: روش استفاده و بکارگیری از بسیجیان در گذشته بسیار متفاوت‌تر از دوره کنونی است؛ در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی بسیجیان در مرحله نخست جذب و بعد سازماندهی و سپس به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل اعزام می‌شدند.

رجبی ادامه داد: در دوره حاضر آموزشی به منظور اعزام صورت نمی‌گیرد بلکه برای ایجاد حفظ و انسجام بیشتر میان مردم انجام می‌شود.

وی بر تغییر و استفاده از روش‌های جدید آموزشی بسیجیان تاکید کرد و افزود: باید جان تازه‌ای به روش‌های آموزشی داده شود و روحیه جهادی بسیجیان را تقویت نمود.

وی با اشاره به نحوه عملکرد و خدمت‌رسانی مسئولان استان گفت: گرچه در وقت گذاشتن برای امور اداری و کاری مسئولان کردستان از سایر استان‌ها فعال‌تر هستند ولی در شرایط کنونی استان عملکرد مدیران استان رضایت‌بخش نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: همه مدیران باید از اینکه نیروهای بومی استان با دارا بودن سطح تحصیلات عالیه نمی‌توانند جذب ادارات و سازمان‌ها شوند نگران باشند چراکه وجود این شرایط در راستای راهبر رهبر معظم انقلاب نیست.

رجبی اعلام کرد: بررسی‌ها و تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته شده در ارتباط با جذب افراد به گروهک‌های ضدانقلاب نشان داده که 100 درصد مواردی که به این گروهک‌ها جذب شدند از روی اعتقاد و باور قلبی اقدام به این کار نکرده‌اند.

وی عنوان کرد: در لایه‌های مختلف اجتماعی آسیب‌های بسیاری وجود دارد که ما مسئولان از وجود این مشکلات بی‌اطلاع هستیم که آگاهی در این رابطه نیازمند همدلی و تلاش بیشتر است.

وی به جنگ اقتصادی علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران قرارگاه مقابله با این جنگ اقتصادی را راه‌اندازی کرده است و بدین وسیله می‌خواهیم از جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن با سربلندی و پیروزی گذر کنیم.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نارسایی موجود کشور در بخش اقتصادی تنها ناشی از اقدامات دشمن نیست بلکه مربوط به کم‌کاری، ناتوانی، عدم اعتقاد، بی‌برنامگی، روزمرگی اقشار موثر در این رابطه است.

رجبی عنوان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی افرادی که اقدام به احتکار می‌کنند هیچ اعتقادی به اسلام و انقلاب ندارند و باید به شدت با آنها برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه جهاد اقتصادی سپاه در ادامه تعاونی‌های موجود در کشور نیست چراکه روند ایجاد تعاونی و استفاده از تسهیلات آن زمان‌بر است.

وی بیان داشت: در قرارگاه جهاد اقتصادی سپاه تسهیلات بدون بهره و زودبازده در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: این قرارگاه به دنبال اقتصادی معیشتی با شعار هر خانه یک کارخانه است.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول