اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

صبح امروز صورت گرفت

اعزام 180 دانش‌آموز میاندرودی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش میاندرود از اعزام 180 دانش‌آموز از این شهرستان به سرزمین‌های عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام 180 دانش‌آموز میاندرودی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، صبح امروز با هدف آشنایی نسل سوم انقلاب با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس، 180 دانش‌آموز دختر پایه دوم دبیرستان در قالب کاروان راهیان نور عازم کربلای ایران شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندرود درباره تمهیدات ایمنی اندیشیده شده، نحوه انتخاب اتوبوس‌ها و شرکت‌های اتوبوسرانی، با تاکید بر حساسیت آموزش و پروش بر این مساله از گذشته تاکنون افزود: این دانش‌آموزان با 4 اتوبوس به این مناطق اعزام شدند که یک نماینده از طرف مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همراه کاروان است.

زین‌العابدین نوکنده با بیان اینکه فرمانده نیروی مقاومت بسیج اداره کل آموزش و پرورش مازندران نظارت و بازدید کافی از همه موارد ایمنی و امنیتی کاروان را به عمل آورده است، تصریح کرد: صبح امروز مسئولان راهنمایی و رانندگی نیز بازدیدی از وسایل نقلیه و ایمنی کاروان داشته‌اند.

وی از اعزام دانش‌آموزان پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی در آینده نزدیک خبر داد و نقش این بازدیدها را در انتقال مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس برجسته دانست.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول