اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور

تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین به دنبال دومین پیروزی

خبرگزاری فارس: بسکتبالیست‌های تیم یاسین فولاد قزوین در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم هیئت بسکتبال مشهد قرار می‌گیرند.

تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین به دنبال دومین پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته چهارم از رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین به مصاف هیئت بسکتبال مشهد می‌رود.

بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین که نخستین فصل حضور خود را در این مسابقات تجربه می‌کنند، از سه بازی گذشته خود یک پیروزی و دو شکست را در کارنامه ثبت کرده و در حال حاضر با 4 امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارند.

از روند تمرینات این تیم نیز خبر می‌رسد که شاگردان امید حمیدی در بازی فردای خود با مصدومیت دو تن از بازیکنان خوب خود روبه‌رو شده‌اند که این امر تا حدودی کار این تیم را مقابل تیم هیئت بسکتبال مشهد سخت‌تر می‌کند.

تیم بسکتبال فولاد یاسین قزوین در دیدار اول خود در این مسابقات در تبریز مقابل شهرداری این شهر قرار گرفت که در پایان با نتیجه 71 بر 67 بازی خود را واگذار کرد.

شاگردان حمیدی در هفته دوم این مسابقات به مصاف تیم ذوب‌آهن اسدآباد همدان رفتند که در پایان موفق شدند با نتیجه 54 بر 48 این تیم را شکست دهند و نخستین پیروزی خود را در این مسابقات تجربه کنند.

بازیکنان تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین هفته گذشته نیز در جریان هفته سوم این مسابقات مقابل تیم کیان تهران قرار گرفتند و در پایان با نتیجه 86 بر 67 نتیجه را به این تیم واگذار کردند.

بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین در هفته نخست این رقابت‌ها با نام متحد قزوین به مصاف رقیبان رفتند که با توجه به حضور اسپانسر، نام این تیم نیز در دیدارهای بعدی تغییر کرد.

ترکیب بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین متشکل از بازیکنان نوجوان و جوان آینده‌دار بومی بوده و هدایت این تیم به عهده امید حمیدی از مربیان جوان و آینده‌دار استان است.

رقابت‌های لیگ بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور با حضور دوازده تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود که بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های هیئت بسکتبال مشهد، کیان تهران، شهرداری تبریز، اسلام‌آباد همدان و هیئت بسکتبال گرگان هم‌گروه هستند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول