اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

صنعت فارس باید ارتقاء یابد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس گفت: استان فارس باید در زمینه صنعتی شدن تلاش کرده و در این زمینه ارتقاء پیدا کند.

صنعت فارس باید ارتقاء یابد

احمدعلی افکاری امروز در حاشیه همایش فرهنگ عمومی حمایت از کار و تولید ملی که با حضور مسئولان کشوری و استانی در جهرم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: یکی از شاخص‌هایی که میزان کمیت‌ها را در کشور نشان می‌دهد بحث تولید ناخالص داخلی بوده که بخش کشاورزی استان فارس 8.2 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را تامین می‌کند. 

وی با بیان اینکه استان فارس باید در زمینه صنعتی شدن تلاش کند، افزود: بخش صنعت و معدن فارس 1.2 درصد و همچنین بخش خدمات نیز 4.5 درصد تولیدات داخلی کشور را تامین می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس با بیان اینکه باید جایگاه تولید در بخش صنعت و کشاورزی کشور ارتقاء یابد، ابراز داشت: استان فارس از نظر ظرفیت‌های بخش کشاورزی موقعیت‌های مناسبی داشته و همین امر باعث شده که مردم به این امر رو پیدا کنند.

افکاری با اشاره به لزوم توجه بیشتر به بخش خصوصی بیان کرد: باید این زمینه را در کشور مهیا کرد که بخش خصوصی فعالیت خود را توسعه داده و بسیاری از فعالیت‌های در دست اقدام دولت به این بخش واگذار شود.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه کارگر و کارفرما باید رعایت حقوق یکدیگر را داشته باشند، نیز گفت: تخصص و مهارت در کار دو خصلتی است که ائمه اطهار بر لزوم آن در افراد صاحب کار و حرفه تاکید دارند.

احمد همتی بوشهری با بیان اینکه امروز در فضای کسب و کار باید از رهنمودهای ائمه اطهار (ع) استفاده شود، تصریح کرد: باید با تدبیر و درایت محیط کار و تلاش را به گونه‌ای پیش ببریم که روزی حلال سر منشاء آن باشد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول