اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سوادکوه، قائمشهر و کیاکلا در مجلس:

رفع مشکل حریم روستاها در مجلس پیگیری می‌‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر و کیاکلا در مجلس با اشاره به برخی از مشکلات مشترک در روستاهای کشور گفت: محصور شدن روستاها در طرح‌های منابع طبیعی و رفع مشکل حریم روستاها را در مجلس پیگیری می‌کنیم.

رفع مشکل حریم روستاها در مجلس پیگیری می‌‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، کمال علیپور صبح امروز در جمع مردم روستاهای «ارات بن و زنگیان» بخش ولوپی سوادکوه با اشاره به لزوم بازدید میدانی از مناطق به منظور شناسایی استعدادها و مشکلات، گفت: بازدید دوره‌ای از مناطق شهری و روستایی حوزه انتخابیه و پیگیری نتایج این بازدیدها نتایج تاثیرگذاری را به همراه خواهد داشت.

نماینده سوادکوه، قائمشهر و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها که با حضور معاون فرمانداری سوادکوه، رئیس ادارات منابع طبیعی، هلال احمر، راه و شهرسازی و آب روستایی برگزار شد به نیازمندی‌های مشترک در حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: حضور مسئولان در روز تعطیل برای بررسی و حل مشکلات روستاهای سوادکوه بیانگر تعهد و تلاش آنان برای دستیابی به نتایج تاثیرگذار است.

وی به قول انتخاباتی خود برای حضور در روستاها و بررسی و پیگیری مشکلات و تلاش در مجلس شورای اسلامی برای تصویب قوانین اشاره و خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به آب روستایی و حریم روستا و اشتغالزایی از مشکلات مشترک در روستاهای سوادکوه است.

علیپور با تاکید بر رفع مشکل محصور شدن روستاها و تعیین حریم برای آن تاکید کرد و یادآور شد: بررسی‌های لازم میدانی در روستاهای سوادکوه را انجام داده‌ایم و پیگیری‌های لازم برای حل مشکل محصورشدن روستاها در طرح‌های مربوط به منابع طبیعی کشور را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول