اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

وجود مراجع عظام در گلپایگان فضای شهرستان را عطرآگین کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: وجود مراجع عظام در گلپایگان فضای این شهرستان را عطرآگین کرده است.

وجود مراجع عظام در گلپایگان فضای شهرستان را عطرآگین کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی پیش از ظهر امروز در کنگره حضرت آیت‌الله گلپایگانی(ره) که در تالار فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شده بود، بیان کرد: امروز فضای دل‌انگیز مرجعیت و معنویت در شهرستان گلپایگان فضای دیگری ایجاد کرده است.

وی گفت: با همکاری‌های صورت گرفته بین نهادهای دولتی و با تشکیل کمیته‌های 21 گانه در سطح شهرستان سعی شده است، کنگره حضرت آیت‌الله گلپایگانی(ره) در شهرستان گلپایگان به بهترین نحو برگزار شود.

وی با بیان اینکه یکی از خصوصیت‌های اخلاقی حضرت آیت‌الله گلپایگانی(ره) مردم‌داری و ارتباط تنگاتنگ با مردم بوده است، تصریح کرد: 20 جلسه برنامه‌ریزی با گروه‌ها و اقشار مختلف مردم برای برگزاری کنگره در شهرستان گلپایگان تشکیل شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان با تاکید بر اینکه باید جایگاه فقه و فقاهت در جامعه نهادینه شود، گفت: حضرت آیت‌الله گلپایگانی(ره) مجاهدی فقیه و پارسا بوده‌اند و در عرصه‌های مختلف کشوری و بین‌المللی فعالیت داشته‌اند و این وظیفه ماست که این افکار و اندیشه‌ها را به نسل جوان منتقل کنیم.

امام جمعه گلپایگان یادآور شد: به واسطه این کنگره دین خود را به این فقیه آگاه و جامع‌الشرایط می‌توانیم، ادا کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: امروز از فیض نورانی و فقاهت و مرجعیت حضرت آیت‌الله گلپایگانی(ره) در ایران و دیگر کشورهای اسلامی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه همراهی امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله گلپایگانی(ره) سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد، گفت: انقلاب اسلامی امانت بزرگی است و باید این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه‌الله اعظم حجت‌بن‌الحسن (عج) برسانیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول