اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال

گاز تهران جان سفیر قم را گرفت

خبرگزاری فارس: تیم والیبال سفیر قم فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور را با شکست برابر گاز تهران آغاز کرد.

گاز تهران جان سفیر قم را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سال‌های زیادی سپری شده که از پایان فعالیت تیم والیبال اتکاء، نماینده قم در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد و دیگر از والیبال قم در سطح اول والیبال کشور خبری نیست اما امسال تیم سفیر نماینده قم در لیگ دسته اول والیبال کشور محسوب می‌شود.

نماینده والیبال قم در آغاز فصل جدید این رقابت‌ها و در نخستین مسابقه خود که دیداری خارج از خانه بود مقابل تیم والیبال گاز تهران که با قدرت برای صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور انگیزه دارد، به میدان رفت و در نهایت تن به شکست سه بر یک داد.

در این مسابقه میزبان توانست با حمایت تماشاگران خودی تیم والیبال سفیر قم را شکست داده و به نخستین پیروزی خود در فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور دست یابد.

در این دیدار تیم والیبال سفیر قم هرگز تیم دست و پا بسته‌ای نبود و تلاش زیادی برای کسب نتیجه انجام داد به طوری که توانست یک گیم از حریف خود بگیرد ولی در دیداری که چهار گیم به طول انجامید، سه بر یک به حریف باخت و حتی بدون امتیاز از میدان خارج شد.

سفیر امسال در حالی به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شرکت کرده است که در سال‌های 83 و 84 تیم والیبال اتکاء تهران با انتقال به شهر قم در مسابقات لیگ دسته برتر والیبال باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده قم شرکت کرد اما بعد از دو سال این تیم بار دیگر از قم رفت و در نهایت منحل شد.

بعد از حضور هلال احمر قم در مسابقات فصل قبل لیگ دسته اول والیبال، امسال قرار است نماینده والیبال قم با نام سفیر و با حمایت‌های بخش خصوصی در جدال با حریفان خود برای کسب جواز صعود به بازی‌های لیگ برتر رقابت کند.

مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌‌های کشور با شرکت 14 تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و طی آن تیم والیبال سفیر قم با اولویت بازیکنان بومی و جذب چند چهره جدید در لیگ دسته اول کشور حضور یافته است و هدایت این تیم را سید روح‌الله از مربیان بومی بر عهده دارد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول