اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی منکر از ادارات آغاز شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: نهادینه کردن فرهنگ و فریضه واجب امر به معروف ونهی از منکر باید از ادارات آغاز شود و در بین مردم رسوخ پیدا کند.

فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی منکر از ادارات آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: ما نباید وضعیت موجود را رضایت بخش بدانیم، توقعاتی که از مسئولان می‌رود و بهترین موقعیت است که در کار خیر سبقت بگیریم.

وی افزود: بحث حماسه حسینی طوری شکل گرفت که برای ابقای دین الهی باید از جان و مال دنیوی گذشت تا اصول و فروع دین حفظ و باقی بمانند.

فلاحی تصریح کرد: زمینه‌ساز اجرای سایر فروع دین فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است و باید از خودمان آغاز کنیم که عالم بی علم در جامعه اسلامی جایگاهی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بازاری که نشان از اسلام در آن وجود نداشته باشد قطعا اسلامی نمی‌شود و وجود کالاهای غیرفرهنگی ومنافی عفت عمومی، گرانفروشی، احتکار و کم فروشی عوامل مخرب بازار اسلامی است.

فرماندار قلعه‌گنج گفت: احترام و اجرای قانون باید از بدنه دولت و مسئولان آغاز شود و در بین ملت و مردم الگوسازی شود، ما باید به یک خودباوری ملی رسیده باشیم واین انقلاب ما را بی‌شک به این مهم رسانیده است.

فلاحی اذعان داشت: وقتی دشمنان احساس کنند که در دورترین نقاط این کشور اسلامی مراسم و اعیاد به خوبی برگزار می‌شوند، چشم طمع آنان کور و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

وی افزود: خلاقیت‌های جوانان این منطقه به یک سرزمین بکر و مستعد شباهت دارد و نقش ما در شکوفایی این سرزمین را پررنگ‌تر می‌کند و باید زمینه‌ساز والگو مناسبی باشیم.

فلاحی تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ و فریضه واجب امر به معروف ونهی از منکر باید از ادارات آغاز شود و در بین مردم رسوخ پیدا کند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول