اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

والدین شهدا زیر پوشش طرح پایش سلامت قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت و درمان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از مشارکت 5 هزار و 314 نفر از والدین شهدا در طرح پایش سلامت والدین در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

والدین شهدا زیر پوشش طرح پایش سلامت قرار گرفتند

نادر شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته طرح پایش سلامت ویژه جامعه هدف بنیاد شهید استان برگزار شد که طی آن 5 هزار و 314 نفر از والدین شهدا و 230 نفر از جانبازان زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 555 نفر از والدین شهدا زیر پوشش طرح پزشک خانواده و حدود 25 هزار نفر زیر پوشش بیمه همگانی قرار دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تعداد مراکز طرف قرارداد این معاونت در نیمه نخست سال جاری را 120 مرکز عنوان کرد و ادامه داد: در این مدت 2 هزار و 190 نفر از جانبازان و والدین شهدا در قالب طرح پایش سلامت توسط پزشک سلامت در منزل ویزیت شده‌اند.

به گفته وی در سال جاری قرارداد پایش سلامت با 22 پزشک از پزشکان استان به امضاء رسیده است.

شیرازی ادامه داد: خدمات معاونت بهداشت و درمان در بخش‌های بهداشت، آموزش، بیمه‌ همگانی، بیمه مکمل و صندوق ذخیره فنی، خدمات درمانی، تامین دارو، تهیه، تامین و توزیع تجهیزات پزشکی در راستای ارتقای سلامت و توانبخشی جامعه هدف و در راستای اهداف اصلی سازمان تعریف شده است.

وی حفظ و ارتقای سطح سلامت و توانبخشی جامعه زیرپوشش، ارتقای سطح دانایی‌ها و آموزش جامعه زیرپوشش و بستر‌سازی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های درمانی بخش‌های خصوصی و دولتی به منظور ارائه خدمات مطلوب درمانی را بخشی از اهداف معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید استان مرکزی عنوان کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول