اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 8 هزار نفر از شهروندان زن و مرد شرق مشهد

نخستین جشنواره آموزش و ارتقای سلامت محله در شرق مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره آموزش و ارتقای سلامت محله در شرق مشهد با مشارکت امور اجتماعی شهرداری منطقه 5 مشهد برگزار شد.

نخستین جشنواره آموزش و ارتقای سلامت محله در شرق مشهد برگزار شد

شهردار منطقه 5 مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: برای نخستین بار شهروندان شرق مشهد در زمینه عوامل پرخاشگری کودکان، ارتباط موثر با کودک، مراقبت از فرزندان در برابر ماهواره و اینترنت، ارتباط بین پیش‌فعالی و رفتارهای پرخطر کودکان آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

سید حسن حسینی در مراسم پایانی جشنواره ارتقای سلامت افزود: همچنین شهروندان در زمینه مهارت‌های خودآگاهی، علل شکل‌گیری طلاق‌های عاطفی، نقش ماهواره در تزلزل ارزش‌های اخلاقی، آسیب‌شناسی خشونت‌های خانگی، مضرات استعمال دخانیات، روابط زناشویی سالم، آشنایی با سالمندان، پیشگیری از بیماری‌های واگیر و بررسی انواع رفتارهای پرخطر آموزش دیدند.

وی اظهار داشت: آموزش همگانی در محلات یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در راستای ارتقا بخشیدن به سلامت افراد در جامعه است.

وی افزود: برگزاری جشنواره آموزش و ارتقای سلامت در شرق مشهد گام بلندی برای همکاری‌های فرابخشی است.

شهردارمنطقه 5 مشهد گفت: همه سازمان‌ها و نهادها در امر سلامت می‌توانند نقش ایفا کنند و این جشنواره‌ها تاکیدی برای همکاری‌های فرابخشی در حوزه سلامت است.

وی تاکید کرد: سلامت مردم و جامعه دغدغه اصلی مسئولان است و شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد برای توسعه و ارتقای سطح سلامت در محلات گام‌های بلندی برداشته است.

وی ادامه داد: سلامت یک امر فراگیر است و در این جشنواره تلاش شد تا با نگاهی فرابخشی، از امکانات آموزشی دستگاه‌های دیگر برای ارتقای سلامت افراد نیز بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول