اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل اتحادیه صیادی کشور

پروژه مرکز فروش فرآوردهای دریایی در بجنورد آغاز شد

خبرگزاری فارس: پروژه بازارچه تجاری و مرکز فروش فرآوردهای دریایی در بجنورد با حضور مدیرعامل اتحادیه صیادی کشور آغاز شد.

پروژه مرکز فروش فرآوردهای دریایی در بجنورد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مدیرعامل اتحادیه صیادی ظهر امروز در آیین کلنگ‌‌زنی این پروژه، نسبت به هرگونه همکاری برای اجرای این پروژه برای مردم این استان اعلام آمادگی کرد.

علی شاهخوره‌نژاد اظهار کرد: ما به عنوان اتحادیه سراسری از این طرح حمایت می‌کنیم و حتماً محصولات دریایی این مجموعه را برای عرضه تأمین خواهیم کرد.

وی گفت: هم اکنون 102 نوع ماهی در خلیج فارس صید می‌شود که تلاش خواهیم کرد تا این تنوع ماهی برای عرضه در این مرکز را داشته باشیم.

شهردار مرکز خراسان‌شمالی نیز اعلام کرد: برای احداث این مجموعه 11 هزار و 888 متر زمین پیش‌بینی شده است.

کیوان دژهوت با بیان اینکه 237 واحد پارکینگ، 69 واحد تجاری، 48 واحد اداری در این مجموعه پیش‌بینی شده است، گفت: سالن همایش، رستوران، سلف سرویس، تالار پذیرایی و سردخانه و کارخانه تن ماهی از دیگر واحدهای این مجموعه به شمار می‌رود.

شهردار بجنورد تصریح کرد: پروژه بازارچه تجاری و مرکز فروش فرآوردهای دریایی در این شهر در زیربنای 30 هزار متر مربع احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه به صورت مشارکتی است، گفت: آورده شهرداری زمین و پروانه ساخت بوده و آورده سرمایه‌گذار نیز منابع لازم برای اجرای این پروژه خواهد بود.

سرمایه گذار این پروژه نیز در این مراسم اظهار کرد: براساس برنامه قرار است تا این پروژه ظرف دو سال اجرا و به بهره برداری برسد.

سیدمرتضی آقایی با بیان اینکه 600 نفر به طور مستقیم و سه هزار نفر به طور غیرمستقیم در این مجموعه اشتغالزایی خواهد شد، خواستار مشارکت دستگاه‌های مختلف برای تسریع و به ثمر نشستن این پروژه شد.

به گزارش فارس، این مراسم با وجود اعلام مسئولان با دو ساعت تأخیر در محل سابق کشتارگاه بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول