اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته روند اجرایی تجهیز بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بسیار مناسب است و این پروژه تا قبل از ماه محرم به بهره‌برداری می‌رسد.

بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند ظهر امروز در بازدید از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: با سرعتی که در تجهیز بیمارستان شهدای خلیج فارس در پیش است، این بیمارستان تا قبل از ماه محرم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تجهیزات درمانی بیمارستان یاد شده را با کیفیت بسیار بالا عنوان کرد و افزود: تجهیزات بیمارستان خوب و با کیفیت بالا مطابق با استانداردهای جهانی است که به زودی در این بیمارستان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

حسنوند با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای خلیج فارس یکی از بیمارستان‌های بسیار خوب کشور است تاکید کرد: امید است مردم استان از این امکانات درمانی استفاده مطلوب کنند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: بیمارستان شهدای خلیج فارس ظرف 10 روز پس از افتتاح آماده پذیرش از بیماران است و بیمارستان برازجان نیز تا پایان امسال تکمیل و تجهیز خواهد شد.

وی با قدردانی از پرسنل پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از مجموعه رسانه‌ها، سایت‌های خبری و صدا و سیمای استان بوشهر که با انعکاس به موقع اخبار مسئولان را بیش از پیش یاری دادند، قدردانی کرد.

استاندار بوشهر در ادامه از افتتاح طرح‌های مهر ماندگار تا قبل از پایان عمر دولت دهم خبر داد و افزود: بخشی از این طرح‌ها در آذر ماه بخشی نیز در دهه فجر و مابقی در اوائل سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: تجهیزات و امکانات مدرن و پیشرفته در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با هماهنگی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون توسعه این وزارتخانه خریداری و نصب شده است.

غلامرضا حیدری افزود: امید است این بیمارستان با یک مدیریت خوب و پزشکان متخصص و فوق تخصص پاسخگوی نیازهای درمانی مردم خوب استان بوشهر باشد.

وی افزود: تجهیزات بیمارستان شهدای خلیج فارس به صورت کامل وارد شده است که با تجهیز آن در آستانه ماه محرم افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول