اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد

افتتاح بخش ارتوپدی بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) در زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) زاهدان گفت: بخش ارتوپدی بیمارستان خاتم‌الانیبا (ص) پس از بازسازی مجدد راه‌اندازی شد.

افتتاح بخش ارتوپدی بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) در زاهدان

بهرام چوپان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در حاشیه افتتاح بخش ارتوپد بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) اظهار داشت: بازسازی و نوسازی کامل بخش ارتوپدی مدت 9 ماه به طول انجامید و هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال صرف این کار شده است.

وی افزود: در این بخش اکسیژن به صورت لوله‌ کشی بالای تخت بیمار و همچنین مجهز به ساکشن سانترال است که برای بازگشایی راه تنفس بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) زاهدان اضافه کرد: این بخش دارای 11 اتاق، 33 تخت بستری و یک اتاق «وی آی پی» با سرویس بهداشتی کامل است.

چوپان ادامه داد: هم‌اکنون کادر درمانی بخش ارتوپدی بیمارستان چهار متخصص و 21 پرستار دارد که به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه ابتدای سال‌جاری تعداد چهار هزار و 619 مورد عمل جراحی ارتوپدی در بیمارستان انجام شده است، بیان داشت: میزان روز بستری بیماران این بخش بصورت تقریبی دو روز است.

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) زاهدان اضافه کرد: در شش ماهه نخست امسال تعداد هزار و 787 مورد بیمار تصادفی نیز به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

وی گفت: بخش پنج تخته (B) آی‌سی‌یو و بخش شیمی درمانی این بیمارستان نیز در شش ماهه گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

چوپان در زمینه بخش شیمی درمانی این بیمارستان افزود: تمامی خدمات این بخش بصورت رایگان است و آمار مراجعه‌کنندگان تاکنون 179 مورد بوده است که مقدار هزار و 400 راند تزریق داروهای شیمیایی انجام شده است.

وی بیان کرد: در ادامه در زمینه دیگر پروژه‌های در دست اجرا ادامه داد: با توجه به نیاز مبرم به تخت‌های ویژه مراقبت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، به زودی بخش (C) با آی‌سی‌یو با تعداد 10 تخت افتتاح می‌شود.

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) زاهدان گفت: بیمارستان خاتم‌الانبیای زاهدان دارای 9 اتاق عمل عمومی و دو اتاق برای زنان است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول