اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خبر داد

پیشرفت 90 درصدی بیمارستان کلیشاد و سودرجان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بیمارستان کلیشاد و سودرجان واقع در شهرستان فلاورجان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 90 درصدی بیمارستان کلیشاد و سودرجان

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که ساخت و اجرای بیمارستان کلیشاد پس از سال‌ها از زمان اجرای این پروژه در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهار کرد: مراحل اجرای ساخت این بیمارستان از حدود 18 سال گذشته در شهر کلیشاد و سودرجان واقع در شهرستان فلاورجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان کلیشاد یک بیمارستان 96 تخت‌خوابی است، اضافه کرد: این بیمارستان در یک محدوده زمانی رها و به فراموشی سپرده شده بود و همچنین این بیمارستان به دلیل بی‌توجهی نسبت به ساخت و تکمیل آن در برهه‌ای از زمان به یک مخروبه تبدیل شده بود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با آغاز فعالیت مجلس هشتم و با توجه به اینکه اختصاص یک میلیارد تومان به این بیمارستان از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان اصفهان تلقی می‌شود اما با وجود گذشت بیش از یک سال از این مصوبه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفت.

وی با تاکید بر اینکه اما با پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه مراحل ساخت این بیمارستان در این شهر آغاز شد، ادامه داد: که با توجه به اجرای مراحل ساخت این پروژه بیش از یک سال مقاوم‌سازی این بیمارستان مورد پیگیری قرار گرفت و این بیمارستان با استفاده از سازه‌های مهندسی‌ساز و استاندارد مقاوم‌سازی شد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه در حال حاضر نیز بیمارستان کلیشاد و سودرجان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکید کرد: تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان از سوی دولت برای این بیمارستان اختصاص داده شده و یک میلیارد و 600 میلیون تومان از این اعتبارات برای مقاوم‌سازی این بیمارستان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه سایر اعتبارات اختصاص داده شده به این پروژه برای انجام عملیات سفت‌کاری و نازک‌کاری این بیمارستان هزینه شده است، اضافه کرد: با توجه به گفته‌های پیمانکار این پروژه بیمارستان کلیشاد و سودرجان تا دهه فجر امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول