اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران خبر داد

بهره‌برداری از 240 میلیارد ریال پروژه در بندر نوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: در ایام الله دهه فجر امسال 240 میلیارد ریال پروژه در بندر نوشهر به طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 240 میلیارد ریال پروژه در بندر نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سید نبی سیدپور  ظهر امروز در نشست با کارکنان بخش‌های مختلف اداره کل از رشد 74 درصدی عملکرد اداره کل در هفت ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

سیدپور اظهار داشت: علیرغم تحریم‌های بین‌المللی عملکرد اداره کل از ابتدای سال جاری تا کنون از رشد قابل توجهی برخودار بوده به طوری که در این مدت میزان تخلیه و بارگیری در بندر نوشهر 521 هزار تن و در بندر فریدونکنار 215 هزار تن بوده است.

وی بحث، تبادل نظر و تشریک مساعی در راستای پیشبرد برنامه‌های کلان اداره کل را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد و افزود: احساس یکدلی و همسویی بین کارکنان بخش‌های مختلف مهم‌ترین عامل موفقیت مجموعه اداره کل در انجام وظایف محوله است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این اداره کل خاطرنشان کرد: پروژه‌های الحاق 14 هکتار از اراضی شرقی از طریق استحصال از دریا، نصب سه دستگاه جرثقیل بکرا، ساختمان اداری گمرک، لایروبی حوضچه بندر نوشهر، اسکله خدماتی، سردرب جدید بندر نوشهر و سیستم اعلام حریق از مهم‌ترین پروژه‌های است که با صرف اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر امسال به طور رسمی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، در این جلسه ابهامات و سوالات کارکنان در زمینه‌های اداری و مالی و حوزه‌های دریای و بندری و فنی و نگهداری و ... مطرح و پاسخ‌های لازم از سوی مدیرکل و معاونان ارائه شد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول