اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

بندرلنگه مرکز ثقل غرب هرمزگان است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از شهرستان به بندرلنگه به عنوان مرکز ثقل غرب این استان یاد کرد.

بندرلنگه مرکز ثقل غرب هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بندرلنگه که با حضور مدیران کل و مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بندرلنگه شهرستانی با قدمت بالا و یکی از تاریخی‌ترین بنادر ایران به شمار می‌رود.

وی افزود: از همین رو این شهرستان باید همواره مورد توجه باشد تا به شایستگی‌های بیشتری دست پیدا کند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه همه باید تلاش کنند ظرفیت‌های موجود در اختیار توسعه این شهرستان قرار بگیرد ادامه داد: طرح‌های خوبی در سال‌های اخیر در این شهرستان به بهر‌ه‌برداری رسیده است و این در حالی که در حال حاضر نیز پروژه‌های متعددی در لنگه در حال ساخت و ایجاد است.

عزیزی اضافه کرد: به عنوان نمونه طرح‌های که در بخش آبرسانی روستایی و شهری در این شهرستان در دست اجراست در آینده این شهرستان را به یکی از استان‌های بی‌نیاز به پروژه‌های جدید آبرسانی تبدیل خواهد کرد.

وی یادآور شد: در حوزه بنادر و دریانوردی نیز این شهرستان پیشینه‌ای دیرینه دارد و این پیشینه باعث شده است بندرلنگه در دهه‌های اخیر کماکان به عنوان یکی از بنادر مهم مطرح باشد.

استاندار هرمزگان در ادامه یک بار دیگر به اهمیت این شهرستان تاکید و افزود: مرکز ثقل غرب هرمزگان بندرلنگه است و به همین اندازه باید مورد توجه باشد.

در این نشست که بیش از سه ساعت به طول انجامید، فرماندار شهرستان بندرلنگه ضمن ارائه گزارشی به بیان جز به جز مشکلات و نیازهای این شهرستان در حوزه‌های مختلف پرداخت و هر کدام از مباحث مطرح شده به طور جداگانه توسط اعضا حاضر در نشست و استاندار هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

از جمله مباحث مطرح شده می‌توان به امور مرتبط با شیلات، کشاورزی، دامپزشکی، راه و آبرسانی روستایی و تربیت بدنی اشاره کرد.

در مورد مباحث مطرح شده تصمیمات لازم احذ شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول