اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اروندکنار:

دیوارسازی 7 نهر اروندکنار به اتمام رسید

خبرگزاری فارس: شهردار اروندکنار از بهسازی و دیوارکشی هفت نهر این شهر خبر داد.

دیوارسازی 7 نهر اروندکنار به اتمام رسید

یوسف دریس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: بهسازی و دیوارکشی هفت نهر اروندکنار تا کنون انجام شده و با توجه به اعتبارات استانی به شهرداری اروندکنار شش نهر دیگر باقی مانده نیز در زمان‌های مقتضی بهسازی و دیوارکشی می‌شود.

وی افزود: سراسر شهر اروندکنار با توجه به اقلیم خاص منطقه 13 نهر را در درون خود جای داده که هریک از این نهرها دارای پل‌های ارتباطی، برای عبور و مرور شهروندان است.

شهردار اروندکنار ادامه داد: بنابراین هر چهار قسمت دیواره انهار اروندکنار نیاز به تثبیت خاک برای جلوگیری از فرسایش جدارهای پل‌های ارتباطی داشته و در همین راستا دیوارسازی 200 متر از انهار فوق تا کنون انجام شده است.

وی با اشاره به فرسایش خاک، تثبیت خاک دیوارها و سهولت در رفت و آمد شهروندان اروندکناری گفت: در همین راستا تاکنون بهسازی 7 نهر اروندکناری انجام شده است.

*10 غرفه یادمان والفجر 8 اروندکنار به بانوان اختصاص دارد

دریس در ادامه بیان داشت: بازارچه محلی یادمان والفجر هشت اروندکنار میزبان 10 غرفه ویژه بانوان است که صنایع دستی و محصولات محلی منطقه را به معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

وی در پایان اضافه کرد: شهروندان و متقاضیان اروندکناری می‌توانند برای عرضه محصولات و صنایع دستی خود در این بازارچه فعال شده و اجناس خود را برای بازدیدکنندگان یادمان والفجر هشت به معرض نمایش قرار دهند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول