اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اروندکنار خبر داد

اختصاص اعتبار 700 میلیون ریالی برای باغ موزه دفاع مقدس اروندکنار

خبرگزاری فارس: شهردار اروندکنار گفت: باغ موزه دفاع مقدس اروندکنار با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال راه‌اندازی می‌شود.

اختصاص اعتبار 700 میلیون ریالی برای باغ موزه دفاع مقدس اروندکنار

یوسف دریس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر مشاوران و مجریان در حال بررسی نقشه این طرح بوده و به زودی باغ موزه دفاع مقدس برای بهره‌برداری آماده می‌شود.

وی افزود: تا کنون مبلغ 700 میلیون ریال اعتبارات عمرانی برای طرح فوق در نظر گرفته شده که این مبلغ قبل از اتمام سال مالی افزایش پیدا کرده و بودجه‌های جدیدی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

شهردار اروندکنار ادامه داد: همچنین با تلاش نیروهای بومی 80 درصد سقف این باغ موزه بافته شده و 60 غرفه مختلف با الویت عرضه صنایع دستی در آن جانمایی شده است.

*زیباسازی بستر 5 نهر در اروندکنار

دریس در ادامه با اشاره به زیباسازی بستر انهار اروندکنار گفت: برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان و زیباسازی بستر انهار بهسازی پنج نهر در این منطقه به اتمام رسیده است.

وی افزود: در حدود 500 متر برای هر نهر زیبا سازی و بهسازی در نظر گرفته شده که به زودی و برای سال جدید بهسازی چهار نهر دیگر نیز در دستور کار شهرداری اروندکنار قرار دارد.

شهردار اروندکنار در پایان گفت: آسفالت ریزی هرچه بیشتر خیابان‌ها و معابر عمومی اروندکنار نیز در دستور کار این ارگان قرار دارد و در صورت اتمام حفاری‌های دیگر نهادهای اجرایی این مهم به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول