اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

کارگاه تولید قاب عکس در آتش‌ سوخت

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آتش‌سوزی یک کارگاه تولید قاب عکس که منجر به مصدوم شدن سه نیروی آتش‌نشانی شد، خبر داد.

کارگاه تولید قاب عکس در آتش‌ سوخت

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های مأموران آتش‌نشانی استان قم اظهار کرد: در روز گذشته مأموران آتش‌نشانی دو مورد حریق در سطح شهر قم را اطفا کردند.

وی ادامه داد: در یکی از این آتش‌سوزی‌ها خودروی یکی از همشهریان در آتش سوخت که توسط مأموران آتش‌نشانی اطفا شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطر نشان کرد: همچنین در روز گذشته پنج مورد ایمن‌سازی برای رفاه همشهریان توسط مأموران آتش‌نشانی انجام شد.

وی گفت: در روز سه‌شنبه پنج مورد حریق توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اطفا شد.

جعفری اضافه کرد: آتش‌‌سوزی یک کانکس‌ در پل علیخانی یکی از این موارد بود که خسارت جانی در پی نداشت.

وی اظهار کرد: آتش‌سوزی یک کارگاه در محله نیروگاه از دیگر اتفاقات روزهای گذشته بود که توان زیادی از مجموعه آتش‌نشانی را به خود اختصاص داد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: در این آتش‌سوزی کارگاه تولید قاب عکس بر اثر بی‌توجهی یکی از کارکنان در آتش سوخت.

وی ادامه داد: در این حادثه پنج خودروی آتش‌نشانی و بیش از 15 نیرو درگیر بودند تا حریق را اطفا کرده و از بروز آسیب جلوگیری کنند.

جعفری عنوان داشت: علت بروز این حادثه استفاده از بخاری برای خشک کردن لباس بود که در فصل زمستان این موضوع مشکلات بسیاری را برای مردم و نیروهای آتش‌نشانی به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی گفت: همشهریان عزیز باید در استفاده از این وسایل دقت لازم را داشته باشند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطر نشان کرد: این حادثه به علت محیط خاصی که کارگاه تولید قاب عکس داشت، شرایط دشواری را برای نیروهای آتش‌نشانی رقم زد تا حدی که سه تن از نیروهای آتش‌نشانی در جریان اطفای این آتش مصدوم شدند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول