اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم

مسابقه ایده‌پردازی بازی‌های فرهنگی و دینی برگزار می‌شود‌

خبرگزاری فارس: مسابقه ایده‌پردازی بازی‌های فرهنگی و دینی با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

مسابقه ایده‌پردازی بازی‌های فرهنگی و دینی برگزار می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم، به منظور ارتقای سطح فرهنگی و ارزشی بازی‌های رایانه‌ای و شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های جوانان متعهد و علاقه‌مند، نخستین دوره مسابقات ایده‌پردازی بازی‌های فرهنگی و دینی با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

سبک‌های این مسابقه بازی‌های بزرگ، کوچک، آن‌لاین و موبایل و محورهای آن نیز قصص قرآنی، دفاع مقدس، سبک زندگی، ارزش‌های اخلاقی، هنجارها و ناهنجاری‌های اجتماعی و... اعلام شده است.

این مسابقه در بررسی ایده‌ها، جنبه‌های نوآورانه طرح مورد توجه قرار خواهد گرفت و در طرح‌هایی که مشابه آن موجود باشد باید به جنبه‌های جدید و نو آن اشاره شود.

طرح‌های دریافتی در بانک ایده به نام مؤلف ثبت خواهد شد و تعداد آثار ارسالی محدودیتی ندارد و ایده بازی باید به دور از کلی‌گویی و با اشاره به جزئیات بازی نوشته شود.

بر اساس این گزارش ایده ارسالی شامل شخصیت‌پردازی، طرح بازی و سناریو حداقل یک مرحله از بازی باشد و در این ایده باید پیام‌های فرهنگی و دینی و نکات متمایز‌کننده بازی به طور شفاف بیان شود.

علاقمندان تا 15 دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به آدرس idea@ircg.ir ارسال کنند و نتایج مسابقه نیز 15 بهمن سال 91 اعلام خواهد شد و به نفرات برتر این مسابقات جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول