اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر:

طرح‌های اشتغالزایی باید متناسب با ویژگی‌های شهرستان‌ها باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: طرح‌های اشتغالزایی و اقتصادی در هر شهرستان باید با مؤلفه‌ها و ویژگی‌های شهرستان‌ها مطابقت داشته باشد.

طرح‌های اشتغالزایی باید متناسب با ویژگی‌های شهرستان‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم عباس تبرکی ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی تنگستان اظهار داشت: باید طرح‌های مصوب در هر شهرستان با مزیت‌ها و مؤلفه‌های آن شهرستان تناسب کامل داشته باشد و از آوردن طرح‌های غیر کارشناسی جلوگیری  شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: هدف کارگروه توسعه بخش کشاورزی روان‌سازی این بخش و نه جلوگیری از اجرای طرح‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی در شهرستان‌ها است.

وی از بانک‌های عامل خواست برای تسریع در پرداخت تسهیلات با تعیین زمان معین با متقاضیان همکاری لازم به عمل آورند.

تبرکی از بانک کشاورزی خواست تا تسهیلات پرداختی به متقاضیان توسعه بخش کشاورزی ساماندهی شود و همکاری و همراهی لازم با متقاضیان داشته باشند.

فرماندار تنگستان نیز گفت: توجه به بخش کشاورزی مهم‌ترین و مؤثرترین عامل در پیشرفت و توسعه پایدار کشور در عرصه‌های گوناگون است و از بخش‌های مهم در ایجاد اشتغال پایدار است.

احمد جعفری‌نسب افزود: جذب اعتبارات بخش کشاورزی در توسعه و بالندگی و پویایی این بخش بسیار حائز اهمیت و مهم است.

وی افزود: در شهرستان تنگستان 92 طرح در بخش توسعه کشاورزی با اعتبار 14 میلیارد 600 میلیون تومان مصوب شده است.

فرماندار تنگستان با تاکید بر اینکه باید برای جذب سرمایه‌گذار دقت بیشتری شود گفت: بعضی سرمایه‌گذاران با طرح‌های غیرکارشناسی خود وارد میدان برای جذب اعتبار شده‌اند که همین عاملی شده تا تعدادی از طرح‌هایی که می‌توانستند در توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی مؤثر باشند روی زمین بمانند و عملیات اجرایی آنها آغاز نشود.

جعفری‌نسب اذعان داشت: باید همه دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی برای جذب سهمیه شهرستان در این بخش همکاری و همراهی لازم داشته باشند و موانع موجود را برطرف کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول