اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب قهرمان کشتی آزاد در المپیک لندن:

پهلوانی مهم‌تر از قهرمانی است

خبرگزاری فارس: دارنده مدال نقره کشتی المپیک لندن گفت: پس از قهرمانی مهم‌ترین اصل این است که یک ورزشکار بتواند پهلوان باشد و من هم سعی کرده‌ام بتوانم در این راه گام بردارم.

پهلوانی مهم‌تر از قهرمانی است

صادق گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بزرگ‌ترین افتخار هر ورزشکاری این است که در المپیک بتواند کسب مدال کند و من هم با کسب مدال نقره توانستم دل هم‌وطنانم را شاد کنم.

وی تصریح کرد: پس از بعد قهرمانی مهم‌ترین اصل این است که یک ورزشکار بتواند پهلوان باشد و من هم سعی کرده‌ام بتوانم در این راه گام بردارم.

دارنده مدال نقره کشتی المپیک لندن با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل باشگاه فولادماهان از مدال‌آوران المپیک اظهار کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از مسئولان این باشگاه داشته باشم زیرا این حرکت می‌تواند انگیزه مضاعفی در ورزشکاران به وجود بیاورد تا در آینده نیز با روحیه بالا در رقابت‌های مختلف بین‌المللی شرکت داشته باشند.

وی با اشاره به نقش خانواده در موفقیت ورزشکاران تصریح کرد: به طور حتم در موفقیت هر ورزشکاری خانواده نقش اساسی دارد و پدر و مادر من نیز زحمات زیادی را برای من کشیدند که جا دارد از آنان تشکر کنم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول