اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از جشن گل‌های ارکیده

فولاد ماهان شور المپیک را دوباره زنده کرد

خبرگزاری فارس: در مراسم جشن گل‌های ارکیده به منظور تجلیل از مدال‌آوران المپیک توسط باشگاه فولاد ماهان بار دیگر شور المپیک زنده شد.

فولاد ماهان شور المپیک را دوباره زنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به همت باشگاه فولاد ماهان همایش گل‌های ارکیده برگزار شده و طی آن از مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی و ورزشکارانی که سهمیه مسابقات سال 2012 را به دست آورده بودند، تقدیر شد.

محمد عباسی در این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم که یک بار دیگر خاطره افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در المپیک و پارالمپیک را زنده کرد، بیان کرد: سال 91 از بهترین سال‌های تاریخ ایران در عرصه ورزش بوده و موفقیت‌های بزرگی در این عرصه به دست آمد.

وی با بیان اینکه موفقیتی که در المپیک 2012 به دست آمد لطف الهی بود و تمام ارکان ورزش در این موفقیت سهم دارند، تصریح کرد: در دولت نهم و دهم عقب‌ماندگی‌های گذشته در ورزش تا حد زیادی جبران شده اما هنوز تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فرصت داریم.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز تشکر از مدیران گروه صنعتی و باشگاه ماهان برای برپایی این جشن تاکید کرد: ورزش ایران دو سال دیگر بازی‌های آسیایی و چهار سال آینده المپیک برزیل را پیش رو داریم و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم درخشش‌های گذشته را دوباره تکرار کنیم.

وی به وضعیت ورزشگاه نقش جهان نیز اشاره‌ای داشت و بیان کرد: رئیس جمهور تاکید زیادی برای تکمیل هر چه سریع‌تر این ورزشگاه دارند و امیدوارم همه کمک کنند تا این ورزشگاه در اختیار مردم شهیدپرور اصفهان قرار بگیرد.

* ذاکر اصفهانی: از ورود بخش خصوصی به ورزش حمایت می‌شود

استاندار اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه در سال‌های گذشته تلاش‌ زیادی برای پیشرفت ورزش اصفهان از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صورت گرفته است، تصریح کرد: تمام تلاش مدیران استان بر این بوده که از ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش استقبال شود و در این راستا باشگاه‌های بزرگ خصوصی در استان اصفهان در حال فعالیت هستند.

علیرضا ذاکراصفهانی با اشاره به برگزاری این مراسم توسط باشگاه فولاد ماهان گفت: مجموعه ماهان در بعد اقتصادی نیز فعالیت‌های خوبی داشته و در حوزه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی نیز حضوری پرقدرت را تجربه می‌کند.

وی نیز از اشاره به وضعیت ورزشگاه نقش جهان غافل نماند و خاطرنشان کرد: با تغییر پیمانکار و اصلاح بخش‌هایی که اشتباه کار می‌کردند هم اکنون نقش جهان در وضعیت خوبی است و خوشبختانه عملیات ساخت این پروژه ملی با سرعت دنبال می‌شود.

استاندار اصفهان افزود: معاونت عمرانی استانداری نیز به طور مرتب از این پروژه سرکشی می‌کند و امیدواریم این ورزشگاه تا پایان سال جاری تکمیل شود.

* ساکت: به ورزش نگاه تبلیغاتی نداریم

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان نیز به عنوان میزبان مراسم گفت: گروه ماهان با بیش از نیم قرن فعالیت اقتصادی تلاش دارد رسالت فرهنگی اجتماعی خود را در عرصه ورزش به انجام برساند.

محمدرضا ساکت افزود: باشگاه ماهان به رشته‌های ورزشی‌ نگاه تبلیغاتی ندارد و اهداف بلند مدتی نظیر کمک به تیم ملی، نخبه‌یابی و نخبه‌پروری را مدنظر قرار داده است و تنوع رشته‌های مورد حمایت، گواهی بر این مدعاست.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم که برای تقدیر از ورزشکاران پرافتخار ایرانی صورت گرفته بود، بیان کرد: مرداد ماه سال جاری فرزندان ایران در قلب اروپا موجبات شادی مردم و مسئولان را فراهم آوردند و در آن زمان بود که رئیس هیئت مدیره باشگاه اعلام کردند، حیف نیست ماهان در جشن سپاس از المپیکی‌ها سهمی نداشته باشد.

مدیرعامل باشگاه ماهان با اشاره به فعالیت چند ساله این باشگاه در عرصه ورزش تصریح کرد: 44 تیم ورزشی، 600 ورزشکار و 600 ورزش آموز در آکادمی ورزش زیر مجموعه باشگاه ماهان هستند و حضوری مقتدرانه در رشته‌های کشتی فرنگی و آزاد، واترپلو، کبدی، والیبال نشسته، فوتبال و فوتسال پایه، اسکواش و دارت جانبازان و معلولان داریم.

* حاشیه نگاری

با نظر هیئت مدیره باشگاه فولاد ماهان از قهرمانان پارالمپیکی نیز تجلیل شد و محمود خسروی‌وفا رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان به نمایندگی از ورزشکاران پارالمپیکی پاداش 110 میلیون تومانی را دریافت کرد.

باشگاه فولاد ماهان برای تقدیر از مجموعه وزارت ورزش مبلغ 30 میلیون تومان را به وزیر ورزش و جوانان اهداء کرد که محمد عباسی این مبلغ را به توسعه امکانات ورزشی در مناطق محروم اختصاص داد.

بهروز ریخته‌گران مالک باشگاه ماهان در سخنانی کوتاه با ابراز خیر مقدم به مهمانان شرکت‌‌کننده در این مراسم استاندار اصفهان و وزیر ورزش را میزبان اصلی جشن گل‌های ارکیده دانست.

مدیرعامل باشگاه ماهان در مورد عنوان همایش گل‌های ارکیده تصریح کرد: گل ارکیده نماد باشگاه ماهان بوده که این گل نماد عشق و زیبایی و خردورزی است.

محمد بنا به دلیل سفر به اسپانیا، بهداد سلیمی و حمید سوریان به دلیل سفر به ماکائو از غایبان اصلی جشن گل‌های ارکیده بودند.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول