اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

طرح کارورزی امدادی جوانان در استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اجرای طرح کارورزی امدادی جوانان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

طرح کارورزی امدادی جوانان در استان مرکزی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح کارورزی امدادی جوانان با هدف توانمندسازی اعضاء و بسترسازی به منظور رشد و بالندگی استعدادهای جوانان در راستای پیشبرد اهداف جمعیت و گسترش و توسعه خدمات امدادی در بین جوانان اجرا می‌شود.

وی آموزش و بازآموزی عملی و تقویت مهارت‌های امدادی با استمرار یادگیری و انتقال تجربیات امدادگران به اعضای جوان هلال احمر، ارتقای توانمندی و میزان آگاهی و مهارت عملی اعضای سازمان جوانان و ارتقای ارتباطات اعضای علاقمند به خدمات امدادی و نگهداری از آنان را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطر نشان کرد: حرکت در راستای تکمیل چرخه ورود و خروج هدفمند اعضای جوانان به سمت خدمات امدادی در قالب امداد و نجات، تحقق خواسته‌های علمی امدادی اعضا و پرورش استعدادها و توانمندی‌های آنان از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

سلیمی با بیان اینکه این دوره آموزشی همزمان با دوره تخصصی امداد جاده‌ای برگزار می‌شود افزود: در حال حاضر 12 هزار نیروی داوطلب جوان، عضو جمعیت هلال احمر استان مرکزی هستند که به منظور مشارکت بیشتر اعضای سازمان جوانان در فعالیت‌های امدادی طبق برنامه‌ریزی مشترک بین معاونت امور جوانان و معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، طرح کارورزی جوانان با حضور 190 نفر از اعضای جوانان تا پایان سال در سراسر شعب استان برگزار می‌شود.

به گفته وی این طرح شامل 20 ساعت آموزش تئوری و 40 ساعت کار عملی در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری است که در پایان به اعضای جوانان و امدادگران گواهینامه 50 ساعته دوره تخصصی جاده اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول