اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه:

وحدت عامل مهم حرکت بخش جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت: وحدت عامل مهم حرکت بخش جوامع است و این امر باید توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

وحدت عامل مهم حرکت بخش جامعه است

جواد شریف‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تاکید بر حفظ وحدت بین مردم و مسئولان، اظهار داشت: مسئولان باید وحدت بین خود و مردم را حفظ کنند تا به انقلاب آسیبی نرسد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای برهم زدن این وحدت است، خاطرنشان کرد: استان آذربایجان‌غربی رنگین کمان اقوام است و باید بیشتر از دیگر نقاط استان در این استان به حفظ وحدت توجه شود.

شریف‌نژاد گفت: وحدت و اتحاد تنها تسبیحی است که مهره‌ها را در کنار هم نگه می‌دارد و ارتباط منظمی ین آن‌ها برقرار و مهره‌ها را از پراکندگی دور می‌سازد.

وی افزود: اگر نخ پاره شود انسجام مهره‌ها گسسته شده و هر کدام به جایی فرو خواهند افتاد.

شریف‌نژاد تصریح کرد: وحدت عامل مهم حرکت بخش جوامع بوده و انسان‌ها را در گذر پیشرفت به سوی پیروزی‌ها عبور و به ناتوانی‌ها توان بخشیده و دشواری‌ها را آسان و ناممکن‌ها را ممکن می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی اختلاف‌ها را نمی‌توان در بین اسلام و جوامع اسلامی به وحدت‌زدایی فرض کرد، خاطرشان کرد: چرا که اسلام منهای وحدت همچون شیر مثنوی است که چنین شیری را خداوند نیافریده است.

فرماندار ارومیه با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین (ع) در ارتباط با وحدت، گفت: بر این اساس امیرالمومنین جایگاه زمامدار در حکومت را به مانند رشته‌ای که مهره تسبیح را دور خود جمع و به هم می‌پیوندد دانسته به طوری که اگر رشته بگسلد مهره‌ها کنده شده و هر یک به جایی می‌رود.

شریف‌نژاد گفت: وحدت مسلمانان  توان آن‌ها را در برابر دشمنان صدها و هزار برابر می‌کند.

وی وحدت بین مسلمانان را چون سد محکم در برابر دشمنان عنوان کرد و افزود: وحدت مسلمانان مثل سدهای بزرگی است که در نقاط مختلف جهان ساخته شده است و مانع بزرگ‌ترین نیروها است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول