اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان جم:

جوانان بومی و تحصیل‌کرده جم جذب پارس جنوبی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جم گفت: با رایزنی صورت گرفته با مسئولان وزارت نفت، جوانان بومی و تحصیل‌کرده شهرستان جم جذب پروژه‌های پارس جنوبی می‌شوند.

جوانان بومی و تحصیل‌کرده جم جذب پارس جنوبی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان جم اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین فعالیت‌های اجتماعی تلقی شده که ارزش آن را می‌توان در دستورات پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) به خوبی احساس کرد.

وی افزود: بهبود خدمات‌رسانی به مردم امر لازمی است که باید مورد توجه مسئولان باشد و در واقع میزان رضایت‌مندی مردم به میزان خدمات‌رسانی به آنان است.

فرماندار شهرستان جم خاطر نشان کرد: با خدمتگزاری بهتر و بیشتر است که جامعه به سوی پیشرفت سوق داده می‌شود و این امر باعث نشاط مردم می‌شود و در واقع همه باید معتقد باشیم که مردم ولی نعمت ما هستند و به برکت حضور آنان امروز ما به این مسئولیت دست یافته‌ایم.

عبداللهی با اشاره به اهمیت راه باغان به ریز در جم تصریح کرد: راه روستایی یکی از اساسی‌ترین زیر ساخت‌های لازم در راستای توسعه محیط روستایی است با اجرایی شدن محور ریز –سرچشمه – باغان فاصله مرکز شهرستان به مرکز استان کوتاه‌تر می‌شود و این امر باعث می‌شود مردم آسان‌تر به امورات روزمره خود برسند.

این مسئول اضافه کرد: اجرای روشنایی تونل‌های محور جم به سیراف نیز از طرح‌های مهم حوزه راهسازی است که با جدیت در دست اجراست و امیدوار هستیم این پروژه در کمترین زمان ممکن تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به اهمیت اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی گفت: جلسات متعددی با مسئولان وزارت نفت و مدیران ارشد پارس جنوبی داشته‌ایم و مقرر شده جوانان بومی و تحصیل‌کرده شهرستان جم جذب پروژه‌های پارس جنوبی شوند.

عبداللهی در پایان اذعان داشت: با توافق صورت گرفته با مهندس نصوری، تمام نیروهای بومی دارای مدرک فنی مورد نیاز شرکت‌های تابع منطقه ویژه در اولویت استخدام و اشتغال قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول