اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان:

شهدا با ارزش‌ترین سرمایه کشور هستند/ اخلاق و منش شهدا در جامعه جاری شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان گفت: شهدا با ارزش‌ترین سرمایه کشور محسوب می‌شوند.

شهدا با ارزش‌ترین سرمایه کشور هستند/ اخلاق و منش شهدا در جامعه جاری شود

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شهدا بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نباید از شهدا و رشادت‌ها و جوانمردی‌های آنها در زندگی غفلت کرد، خاطر نشان کرد: فداکاری و از جان گذشتگی آنها ارزش‌های زیادی را برای کشور به ارمغان آورده است.

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران وابسته به شهداست، اضافه کرد: خون شهدا در طول 33 سال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه همه صفات یک انسان خوب و مومن در شهدا وجود داشته است، تصریح کرد: شهدا مظهر اخلاص، گذشت، فداکاری، ایمان و صداقت بودند.

هادی‌نژاد با بیان اینکه اگر اخلاق و منش شهدا در جامعه جاری شود همه زشتی‌ها و بدی‌ها از جامعه برطرف می‌شود، ادامه داد: باید جوانان و کودکان را با منش شهدا و فرهنگ شهادت آشنا کرد.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، یادآور شد: امروز باید فرهنگ شهادت و از جان‌گذشتگی در جامعه از جمله دانشگاه‌ها تبیین شود.

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان شهدا را بزرگ‌ترین و بهترین سرمشق برای یک زندگی سعادت‌آمیز دانست و تاکید کرد: انسان هرگز نباید اسیر مادیات شود.

وی با بیان اینکه با وجود گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس هنوز فداکاری و ایثار شهدا در بین اقشار مختلف مردم زبانزد است، تصریح کرد: حضور شهدا و حس این حضور توسط مردم سبب موفقیت و سعادت آنها می‌شود.

هادی‌نژاد یادآور شد: توجه به شهدا و آرمان‌های آنها نباید در جامعه کمرنگ شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز جامعه ایران در نوک پیکان تهاجم دشمنان قرارگرفته است، اظهار داشت: باید احساس تکلیف نسبت به جوانان و جامعه در شرایط مختلف حفظ شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول