اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه خبر داد

شکایت از بازیکن فرانسوی به فدراسیون جهانی

خبرگزاری فارس: مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: از بازیکن فرانسوی به فدراسیون جهانی والیبال شکایت کرده‌ایم.

شکایت از بازیکن فرانسوی به فدراسیون جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یدالله کارگرپیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تیم ما هنوز کامل نشده است و با اینکه چهار هفته از لیگ را پشت سر گذاشته‌ایم ‌اما همچنان مشکل کمبود بازیکن داریم.

وی درباره بازی‌های تیم شهرداری ارومیه در چهار هفته ابتدای لیگ گفت: ما تا کنون دو برد و دو باخت کسب کرده‌ایم که باخت برابر میزان حق ما نبود و نباید این بازی را واگذار می‌کردیم.

کارگرپیشه نداشتن یار تعویضی را مهم‌ترین دلیل باخت شهرداری ارومیه به میزان خراسان در هفته اول دانست و افزود: در آن بازی دریافت‌های اول ما با مشکل مواجه بود داور هم در لحظات حساس بازی تصمیمات اشتباهی به ضرر ما گرفت و زمینه را بیشتر برای باخت ما فراهم کرد.

وی مصدومیت بازیکنان را جدیدترین مشکل تیم شهرداری ارومیه عنوان کرد و افزود: ما سعید مصطفی‌وند را به خاطر مصدومیت در بازی برابر باریچ اسانس ‌در اختیار نداشتیم، مصطفی‌وند می‌توانست کمک زیادی به تیم ما در این بازی بکند.

کارگرپیشه افزود: سعید مصطفی‌وند را احتمالا تا دو هفته آینده در اختیار نداشته باشیم اما تلاش می‌کنیم او را به بازی برابر سایپا برسانیم.

مدیر فنی تیم شهرداری ارومیه با گلایه از فدراسیون والیبال به خاطر همکاری نکردن با این باشگاه برای جذب بازیکن سرباز گفت: فدراسیون والیبال به ما قول داده بود که یکی از بازیکنانی که سرباز بود را این فصل در اختیار ما بگذارد که به قول خود عمل نکرد.

وی اضافه کرد: فرهاد قائمی، علی میرزاجانپور و امیر غفور بازیکنانی هستند که به عنوان سرباز در لیگ حضور دارند چون غفور دوست داشت در تیم شهرش بازی کند ‌از جذب او منصرف شدیم ولی برای جذب قائمی و میرزاجانپور وارد مذاکره شدیم و فدراسیون تا روزهای آخر ما را  معطل کردند و در نهایت هم نتوانستیم با آنها قرارداد امضاء کنیم.

کارگرپیشه درباره مشکل بازیکن فرانسوی تیم شهرداری ارومیه گفت: ما هیچ مشکلی با ژاویر کاپفر نداشتیم و تمام خواسته‌های او را برایش فراهم کردیم.

وی افزود: کاپفر از ما درخواست کرد که خانواده‌اش را به اینجا بیاورد و با اینکه این مورد در قرارداد ذکر نشده بود، ولی ما حتی با این مسئله هم موافقت کردیم.

کارگرپیشه پیشنهاد هنگفت یک باشگاه کویتی را دلیل قطع همکاری کاپفر با باشگاه شهرداری ارومیه عنوان کرد و افزود: کاپفر قصد داشت به این باشگاه برود که در حال حاضر با شکایت ما به فدراسیون جهانی والیبال، او برای باشگاه کویتی هم نتوانسته است، بازی کند.  

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، تیم شهرداری ارومیه‌ شامگاه یکشنبه در سالن غدیر ارومیه به مصاف تیم باریچ اسانس کاشان رفت و با پیروزی سه بر یک برابر این تیم،‌ سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.

شهرداری ارومیه در هفته پنجم لیگ برتر، ‌روز چهارشنبه هفدهم آبان در شهر گنبد به مصاف جواهری این شهر می‌رود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول