اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

روحیه استکبارستیزی در میان دانش‌آموزان نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: روحیه استکبار‌ستیزی به عنوان یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی در میان دانش‌آموزان وجود دارد.

روحیه استکبارستیزی در میان دانش‌آموزان نهادینه شود

محمد‌حسین امین‌جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید امام خمینی(ره) و تجلیل از شهدای دانش‌آموز است. 

وی با تاکید بر اینکه روحیه استکبار‌ستیزی به عنوان یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی در میان دانش‌آموزان وجود دارد تصریح کرد: همیشه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور خواهیم داشت تا موجب عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه راهپیمایی‌ها فرصت خوبی است تا ملت ایران انزجار و تنفر خود را نسبت به آمریکا و صهیونیست‌ها اعلام کنند خاطر نشان کرد: عظمت انقلاب، برکات خون شهدا و استقامت ملت سه ضلع مهمی است که موجب شد تا انقلاب امروز با عزت‌تر از همیشه باشد. 

امین‌جعفری با تاکید بر اینکه راهپیمایی‌ها یکی از صحنه‌های زیبا و تماشایی از خلق حماسه‌های مردم ایران اسلامی است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی را در دنیا نهادینه کرد و توده‌های مردم امروز علیه ظلم و ستم قیام می‌کنند.

وی یوم‌الله 13 آبان را مایه افتخار برای دانشجویان و دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در این روز به برکت بصیرت دانشجویان لانه جاسوسی تسخیر شد و سندهای جنایات آمریکا در پی این تسخیر یکی پس از دیگری افشا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه در سال‌های آغازین پس از انقلاب برخی تفکرات شیطنت‌های آمریکای جنایتکار را باور نمی‌کردند خاطر نشان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی روشن شد که سخن امام برگرفته از بینش و بصیرت ایشان بود و این اقدام توانست انقلاب را بیمه کند.

امین‌جعفری در ادامه با بیان اینکه کمی دقت و تفکر مشخص می‌کند که تمام دنیا باید دست در دست یکدیگر داده و در برابر ظلم و ستم ایستادگی کند اعلام کرد: تاریخ آمریکا به جهانیان نشان داده است که این کشور خیانت‌های بزرگی را نسبت به ملت‌های مظلوم روا داشته است و ایستادگی در برابر آمریکا، همان ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول