اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

چراغ سبز صهیونیزم سبب حمله به حرم حضرت زینب شد

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: چراغ سبز صهیونیست‌ها سبب شد تا حادثه دلخراش حمله به حرم عمه سادات، زینب کبری(س) رخ دهد.

چراغ سبز صهیونیزم سبب حمله به حرم حضرت زینب شد

حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن محکوم کردن حمله گروه تروریستی به حرم حضرت زینب(س) اظهار کرد: پیشینه این حرکت‌های نابخردانه به امروز و دیروز ختم نخواهد شد و در آینده نیز با روندی که در سازمان‌های جهانی وجود دارد این حرکت‌ها ادامه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: کسانی که امروز به حرم عقیله بنی هاشم حمله کرده‌اند و سبب هتک حرمت این بانوی نمونه اسلام و پاره تن خاندان پیامبر اکرم(ص) شده‌اند در گذشته نیز همان کسانی بودند که در صدر اسلام به حرم شریف نبوی حمله کردند و حرم امن الهی را در آن مکان به آتش کشیدند.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان داشت: چراغ سبز صهیونیست‌ها و تسهیلات نظامی استکبار سبب شد تا حادثه دلخراش حمله به حرم عمه سادات زینب کبری(س) شکل بگیرد.

وی یادآور شد: بدون تردید مسلمانان آزاده که حرم حضرت زینب(س) را تجلی عشق به خدا، عبادت، تحجد و توحیدمحوری می‌شناسند در برابر این حادثه سکوت نمی‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون شاهد حرکت رو به اضمحال استکبار و صهیونیسم در خاورمیانه و به ویژه در کشورهای غربی هستیم.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: انقلاب‌هایی سبب جوشش خون مردم می‌شوند که برگرفته از خاندان عصمت و طهارت(ع) باشند.

وی تاکید کرد: خداوند انتقام این عمل وقیحانه دشمنان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد و به زودی شاهد سیلی محکم بر گوش استکبار و صهیونیسم هستیم.

رضوی‌مهر با اشاره به ایجاد حرکت‌هایی در سوریه گفت: این حرکت‌ها ناشی از اتاق جنگ صهیونیست‌ها برای موج‌آفرینی در سوریه است.

وی عنوان داشت: امروز ترکیه، قطر و عربستان مسئولیت آدم‌کشی در سوریه را باید بر عهده بگیرند.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: این امر در درجه نخست تجاوز به حقوق شهروندان سوری و در درجه دوم مسلمان‌کشی است و هیچ تفاوتی با مسلمان‌کشی در میانمار و بحرین ندارد.

رضوی‌مهر از سازمان یونسکو و مجمع بین‌المللی جهانی تقاضا کرد که برای حفظ و حراست از میراث‌ ماندگار و معنوی دفتر حقوقی تشکیل دهند و با کسانی‌ که در پشت پرده چراغ سبز تخریب توهین به بندگان خدا و بهترین انسان‌های روی زمین قرار دارند برخورد شدید داشته باشند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول