اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سلسله:

بیش از 4 هزار شغل در سلسله ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری سلسله گفت: سهم اشتغالزایی شهرستان سلسله در سال جاری 4 هزار و 243 شغل است که باید تا پایان سال جاری در شهرستان سلسله ایجاد می‌شود.

بیش از 4 هزار شغل در سلسله ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، اردشیر صفاپور ظهر امروز در کارگروه اشتغال سلسله با اشاره به نامگذاری سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری هدف معظم له را از این نامگذاری ترسیم خط سیر مسائل مهم و مورد توجه کشور دانست و گفت: تبعیت از این منویات باعث ارتقاء کشور در زمینه‌های مختلف می‌شود.

صفاپور در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: مطرح نمودن این موضوع مهم از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر ژرف اندیشی و دقت نظر معظم له در مسائل روز کشور به ویژه حوزه اقتصادی است.

سرپرست فرمانداری سلسله با بیان این مطلب که تمام دستگاه‌های شهرستان باید با تاسی از دقت نظر و حساسیت فرماندهی معظم له کل قوا حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مدنظر قرار دهند، گفت: بر اساس ابلاغ کارگروه اشتغال استان لرستان در سال 91 ایجاد 4 هزار و 243 نفر شغل برای دستگاه‌های شهرستان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، دامپروری، خدماتی، مسکن و......تعیین شده است که تحقق این میزان شغل عزم عمومی مدیران را می‌طلبد.

سرپرست فرمانداری سلسله در ادامه ضمن تقدیر از زحمات اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خواستار ابلاغ به موقع مصوبات کارگروه اشتغال استان به شهرستان‌ها شد و افزود: دیر ابلاغ شدن مصوبات و برنامه‌ها باعث کندی روند ایجاد اشتغالزایی می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول