اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان خبر داد

حضور 8 هزار دانش‌آموز زنجانی در مسابقه امیر گل‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: بیش از 8 هزار نفر از دانش‌آموزان استان زنجان در مسابقه امیر گل‌ها شرکت کردند.

حضور 8 هزار دانش‌آموز زنجانی در مسابقه امیر گل‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به مطالعه مفید، در سال جاری برای برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی بین دانش‌‌آموزان برنامه‌ریزی شده بود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی بین دانش‌آموزان نخبه استان خاطر نشان کرد: این مسابقه در مقاطع راهنمایی و دبیرستان برگزار شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان استان زنجان از مسابقه امیر گل‌ها استقبال بسیار زیادی کرده بودند، اضافه کرد: دستگاه‌های متولی متاسفانه در برگزاری این مسابقه با محدودیت منابع مواجه شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 8 هزار نفر از دانش‌آموزان در مسابقه بزرگ امیر گل‌ها شرکت کرده بودند، تصریح کرد: استقبال از این مسابقه بسیار زیاد بود اما به دلیل کمبود منابع امکان حضور همه متقاضیان وجود نداشت.

مرادلو به رغبت خوب دانش‌آموزان و خانواده‌ آنها و مربیان و معلمان آموزش و پرورش در زمینه مسابقه امیر گل‌ها اشاره کرد و یادآور شد: تبلیغات گسترده‌ای نیز در این زمینه در استان صورت‌گرفته بود.

وی با بیان اینکه 14 منطقه به عنوان حوزه برگزاری مسابقه امیر گل‌ها در استان زنجان تعیین شده بود، خاطر نشان کرد: ناظرانی نیز در روز برگزاری آزمون با حضور در حوزه‌ها بر برگزاری آزمون نظارت داشتند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مدیریت خوب و مناسب در اجرای برنامه فرهنگی امیر گل‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود، ادامه داد: هدف از اجرای این مسابقه فرهنگی، توسعه فرهنگی در جامعه است.

همچنین در ادامه این جلسه مدیرکل بودجه و برنامه‌ریزی استانداری زنجان از اختصاص اعتبارات بیش از 230 میلیارد ریالی در بخش فرهنگ و هنر خبر داد و یادآور شد: این اعتبارات از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول