اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مسجدسلیمان:

امید رهبری به جوانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مسجدسلیمان گفت: جوانان امید رهبر معظم انقلاب هستند و فشار‌ها و تنگنا‌ها آن‌ها را از مسیر ولایتمداری باز نداشته است.

امید رهبری به جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام محمدصادق امینی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که جوانان با بصیرتی دارد.

وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان ایران در استقبال از رهبر عزیز در سفرهای استانی گفت: جوانان ما از بیکاری و گرانی و دیگر مشکلات در رنجند، ولی هر جا مولا و مقتدایشان سفر می‌روند به صحنه می‌آیند و ارادت خود را ابراز می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مسجدسلیمان با توصیه به جوانان برای افزایش بصیرت، تصریح کرد: از همه دست اندرکاران این برنامه که با برگزاری چنین محافلی نمی‌گذارند روح حماسه و ایثار در دانشگاه کهنه شود، تشکر می‌کنم.

امینی، اخلاق را یکی از آموزه‌های دینی بیان کرد و ادامه داد: در کشور ونزوئلا وقتی رقیب هوگو جاوز متوجه پیشی گرفتن او در انتخابات می‌شود، به او تبریک می گوید که این یک کار اخلاقی است که در یک کشور کمونیستی صورت گرفت، امیدوارم در کشور ما نیز برخی از مسئولان که ادعای مسلمانی دارند اخلاق را که یک آموزه اسلامی است از این فرد یاد بگیرند.

این خطیب خوزستانی با یادآوری برخی از حوادث پیش آمده در روزهای گذشته تأکید کرد: جوانان باید اخبار روز را رصد کنند و بدانند در جامعه ما چه می‌گذرد.

امینی با بیان اینکه باید حرف و عملمان یکی باشد اضافه کرد: نباید این طور باشد که با شعار مهر به میدان بیاییم ولی در جاهای مختلف قهر کنیم؛ مردم ما از تضاد‌ها بیزارند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول