اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط کریم در مجلس:

مسئولان از رابطه صمیمانه ملت با رهبری الگو بگیرند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کشور در هر جایگاه و رده‌ای که هستند باید از رابطه عمیق و صمیمانه ملت با رهبری معظم انقلاب درس گرفته و از آن الگوبرداری کنند.

مسئولان از رابطه صمیمانه ملت با رهبری الگو بگیرند

ابراهیم نکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ساختار سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی با دیگر حکومت‌های فعلی در جهان تفاوت‌های بسیاری دارد که ریشه این تفاوت در نگاه و بینش دینی و ملی ملت ایران نهفته است.

وی تصریح کرد: امروزه در اکثر کشورهای جهان به ویژه برخی از حکومت‌های منطقه‌ای و همسایه ایران، رابطه حاکمان با مردم دستوری و غیر مردمی است.

نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت افزود: این در حالی است که پس از انقلاب اسلامی،‌ ملت ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) ساختار حکومتی را پایه‌گذاری کردند که در آن رابطه مردم و مسئولان بر اساس اصول دینی و انسانی شکل می‌گیرد.

نکو با اشاره به رهنمودهای مکرر رهبری معظم انقلاب و همچنین امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مسئولان خادم ملت هستند، گفت: مردم ما وقتی چنین روحیه را مشاهده کرده و می‌کنند، از همه داشته‌های خود برای دفاع از ولایت هزینه و طی  سه دهه اخیر بارها این امر را اثبات کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با یک اشاره ولی امر خود به جبهه‌های حق علیه باطل شتافته و تا مرز شهادت برای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب ایثار کردند، گفت: یکی از دلایل اصلی ایستادگی ملت ایران در راه آرمان‌های اسلام و انقلاب، وجود رهبرانی است که خود را خادم ملت می‌دانند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به همین دلیل با وجود گذشت بیش از سه دهه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت ایران رابطه عمیق و صمیمانه خود را با ولایت حفظ کرده و امروز هر استانی که معظم‌له تشریف می‌برند، با استقبال بی‌سابقه و کم نظیر مردم و اقشار مختلف جامعه روبه‌رو می‌شوند.

نکو تاکید کرد: نحوه برخورد و رابطه مردم و رهبری معظم انقلاب اسلامی بهترین الگو برای مسئولان است و همه مدیران ارشد کشور باید با پیروی از مکتب ولایت، رابطه خود را با جامعه به این صورت حفظ و اصلاح کنند.

وی در پایان با اشاره به رهنمودهای ارزشمند رهبری معظم انقلاب اسلامی طی چند هفته اخیر اظهار داشت: مردم با گوش جان سخنان ایشان را شنیدند و مانند گذشته برای تحقق این رهنمودها تلاش می‌کنند، لذا مسئولان کشور نیز باید به همین شیوه عمل کنند.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول