اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور باشگاه‌های استان مرکزی:

400 باشگاه در شهرهای مختلف استان مجوز فعالیت گرفتند

خبرگزاری فارس:مسئول امور باشگاه‌ها و دبیر کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تاکنون 400 باشگاه در شهرهای مختلف استان موفق به دریافت مجوز فعالیت شده‌اند.

400 باشگاه در شهرهای مختلف استان مجوز فعالیت گرفتند

سیدغریب فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اکثر این باشگاه‌ها در شهرهای اراک و ساوه مشغول فعالیت هستند، این در حالی است که در برخی از شهرهای استان با کمبود باشگاه و سرمایه‌گذار در این بخش مواجه هستیم.

وی با اشاره به ایجاد 65 فرصت شغلی جدید از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه ورزش تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 65 فرصت شغلی جدید در حوزه امور باشگاه‌های استان ایجاد شده است که از این تعداد 40 فرصت شغلی در اراک ایجاد شده که 21 مورد آن مربوط به مؤسسان، 14 مورد مربوط به مدیران داخلی باشگاه‌های آقایان و 5 مورد مربوط به مدیران داخلی باشگاه‌های بانوان بوده است.

مسئول امور باشگاه‌ها و دبیر کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: همچنین در این مدت یک فرصت شغلی در تفرش، چهار مورد در خمین، یک مورد دلیجان، سه مورد در زرندیه، 5 مورد در ساوه، 5 مورد در شازند، دو مورد در کمیجان، چهار مورد در محلات ایجاد شده است.

فتحی همچنین از برگزاری جلسات کمیسیون ماده پنج هر 15 روز یکبار خبر داد و بیان کرد: جلسات کمیسیون ماده پنج پیش از این هر یک ماه یک بار برگزار می‌شده که با تصمیمات اتخاذ شده و به منظور رسیدگی سریع به مشکلات باشگاه‌ها از این پس این جلسات هر 15 روز یک بار برگزار می‌‌شود.

وی در ادامه از صدور 26 فقره پروانه فعالیت برای باشگاه‌های ورزشی استان در نیمه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: در این مدت همچنین 32 فقره پرونده باشگاه‌‌های ورزشی استان تمدید شده است.

به گفته وی صدور 12 فقره پروانه بهره‌برداری از استخرهای موجود استان، صدور 16 فقره موافقت‌نامه تاسیس مدارس فوتبال، والیبال و کشتی در شهرهای مختلف استان نیز از دیگر اقدامات این کمیسیون در شش ماهه گذشته بوده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول