اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا آغاز می‌شود

مسابقات لیگ دسته یک والیبال جام شهید تهرانی‌مقدم در دشتی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی گفت: از فردا مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور در این شهرستان آغاز می‌شود.

مسابقات لیگ دسته یک والیبال جام شهید تهرانی‌مقدم در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی اکبر غلامی‌نژاد پیش از امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات والیبال دسته یک باشگاه‌های کشور یادواره سرلشکر شهید حسن تهرانی‌مقدم در شهرستان دشتی اظهار داشت: نخستین بازی مسابقات والیبال دسته یک کشور از ساعت 17 روز چهارشنبه (فردا) بین دو تیم والیبال دلیران دشتی نماینده استان بوشهر و عقاب تهران در سالن بهمن واقع در مجتمع شهید توسلی خورموج برگزار می‌شود.

رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی عنوان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 14 تیم و در دو گروه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: هر چند تاکنون هیچ‌گونه مبلغی نتوانسته‌ایم به بازیکنان پرداخت کنیم، ولی انتظار حمایت از طرف نماینده ارشد دولت در استان، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولان شهرستان را داریم که این تیم مردمی را دریابند.

غلامی‌نژاد خطاب به سرپرست اداره ورزش دشتی گفت: وقتی صحبت از فعالیت می‌شود می‌گویند تیم والیبال شهرستان دشتی، ولی صحبت از حمایت می‌شود می‌گویند این تیم نماینده استان است و این صحبت‌ها درست نیست تیم متعلق به همه مردم است و همه باید از این تیم مردم حمایت کنیم.

این مسئول افزود: در مرحله مقدماتی با تیم‌های عقاب تهران، 15 خرداد شیوا، مناطق نفت خیزجنوب، گواشیرکرمان، مقاومت بسیج تبریز و تیم والیبال گل‌گهر سیرجان هم‌گروه هستیم.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد از بازیکنان بومی استان بوشهر هستند گفت: برای نخستین‌بار است که شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی در استان بوشهر میزبان مسابقات والیبال دسته یک کشور است.

رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی تصریح کرد: تمرینات را در شهر خورموج شروع کردیم و چهار بازی تدارکاتی در تهران انجام داده‌ایم هر چند رنج‌های فراوانی متحمل شده‌ایم، ولی تیم در آمادگی مطلوب جهت برگزاری یک بازی خوب به سر می‌برد.

غلامی‌نژاد از همکاری فرماندار، معاون سیاسی و حراست فرمانداری، نیروهای امنیتی و انتظامی، شبکه بهداشت و هلال احمر دشتی در برگزاری مسابقات والیبال زیرگروه کشور که سال گذشته در شهرستان دشتی برگزار شد تقدیر کرد و گفت: امیدوارم امسال که مسابقات دسته یک کشور نیز در این شهر برگزار می‌شود شاهد هماهنگی، تعامل، همدلی همچون سال گذشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی نیز ضمن تبریک صعود تیم والیبال دشتی به دسته یک کشور به مردم استان بوشهر گفت: از این تیم مردمی حمایت کرده و حمایت خواهیم کرد.

حسین باغداری اذعان داشت: تمام هماهنگی‌ها به عمل آمده تا شاهد برگزاری یک بازی خوب کشوری در خورموج باشیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول