اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌دنبال افزایش دما

آبادان مه‌آلود شد

خبرگزاری فارس: به‌دنبال افزایش دمای 34 درجه‌ای، آبادان را مه رقیق صبحگاهی فرا گرفت.

آبادان مه‌آلود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به‌دنبال افزایش دمای 34 درجه‌ای صبح امروز شهرستان آبادان با مه رقیق صبحگاهی به شهروندان خود سلامی دوباره داد.

این منطقه که چندین باران پاییزی را پشت سر گذاشته در دو سه روز اخیر با افزایش دما و رطوبت بیشتری مواجه شده، همچنان در انتظار باران است.

 

*افزایش رطوبت 79 درصدی در آبادان

رئیس اداره هواشناسی آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان دمای هوای شهرستان آبادان 34 و حداقل دما 18 درجه سانتیگراد بوده است.

وی دمای هوای فعلی را 19 درجه خواند و افزود: دمای هوای امروز آبادان نسبت به روز گذشته با دو درجه افزایش روبه‌رو بوده است.

سعید ابراهیمیان همچنین با اشاره به رطوبت هوای آبادان تصریح کرد: بیشترین میزان رطوبت هوای آبادان 79 و کمترین 22 درصد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه رطوبت فعلی حاکم بر منطقه 74 درصد است، گفت: رطوبت هوای شهرستان نسبت به روزهای گذشته با افزایش بیشتری رو به‌رو بوده است.

رئیس اداره هواشناسی آبادان پیش‌بینی هوای شهرستان را چنین تصریح کرد: آسمان آبادان و شمال خلیج فارس صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار و مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت باد شمال غربی تا غرب و سرعت باد بین 10 تا 25 کیلومتر در ساعت گزارش شده که همچنان رو به افزایش است.

ابراهیمیان در پایان با آرزوی اوقات و ساعات خوشی برای شهروندان خاطرنشان کرد: دید افقی بین پنج تا هفت کیلومتر گاهی کمتر از دو کیلومتر و ارتفاع موج نیز یک تا سه پا برآورد شده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول