اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرجی خرماپزان خوزستان

رطوبت در خوزستان به 90 درصد رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رطوبت نسبی در شرایط کنونی در شهرهای استان به ویژه مناطق ساحلی به 90 درصد رسیده است.

رطوبت در خوزستان به 90 درصد رسید

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: رطوبت نسبی در شرایط کنونی در شهرهای استان خوزستان بین 55 تا 91 درصد است.

وی با اشاره به میزان بیشترین رطوبت‌ها در شهرهای استان خوزستان افزود: شهرهای هندیجان با 90 درصد، ماهشهر با 87 درصد و شهرستان‌های امیدیه و بهبهان با 80 درصد بیشترین میزان رطوبت را هم اکنون تحمل می‌کنند.

دهملایی با اشاره به پایداری شرایط جوی خاطرنشان کرد: شرایط آب و هوایی موجود در خوزستان پایدار خواهد بود و رشد رطوبت در استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در شرایط کنونی با توجه به بالا آمدن روز، وضعیت جوی و افزایش دمای هوا برای رشد رطوبت مناسب نیست و کاهش میزان رطوبت از دقایقی پیش در شهرهای استان آغاز شده است.

وی تاکید کرد: رشد رطوبت از ساعات پایانی شامگاه امروز در سطح شهرستان‌های استان خوزستان به ویژه شهرهای ساحلی آغاز می‌شود و این افزایش رطوبت با کاهش شعاع دید افقی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول