اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد

کاهش 70 درصدی میزان رطوبت در شهرهای خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش 70 درصدی میزان رطوبت نسبی در شهرهای خوزستان خبر داد و گفت: تا جمعه شرایط شرجی ماندگار است.

کاهش 70 درصدی میزان رطوبت در شهرهای خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: میزان رطوبت نسبی در شهرهای خوزستان از صبح امروز میزان شرجی در شهرهای خوزستان رشد قابل توجهی داشت به نحوی که در برخی از شهرها مانند آبادان این میزان به 87 درصد رسید.

وی افزود: در شرایط کنونی در شهرهای استان میزان رطوبت نسبی تا 70 درصد کاهش یافته است و وضعیت هوا در شهرهای خوزستان به ویژه شهرهای جنوبی بهتر شده است.

دهملایی خاطر نشان کرد: کاهش رطوبت هوا در شهرهای خوزستان به دلیل افزایش دمای هوا در عصر امروز اتفاق افتاده است و این روند تا بامداد امروز ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: شرایط آب و هوایی شرجی تا پایان روز جمعه در خوزستان مستقر خواهد بود و پس از روز جمعه با تغییر جهت جریانات هوایی کاهش محسوس دمای هوا در خوزستان دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، تاکنون سابقه نداشته است که در پاییز در خوزستان هوا شرجی باشد و در نوزدهمین روز پاییز میزان شرجی به 87 درصد برسد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول