اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

آسمان چهارمحال و بختیاری امشب بارانی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی در این استان از اواخر امروز شاهد بارش‌های پراکنده در سطح استان خواهیم بود.

آسمان چهارمحال و بختیاری امشب بارانی می‎شود

شاهرخ پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی از اواخر امروز بارش‌های پراکنده را در سطح این استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته ناپایداری جوی در این استان تا دو روز آینده ادامه خواهد داشت.

پارسا دمای کنونی شهرکرد را 10 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای شهرکرد نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش یافته است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به دمای مناطق مختلف این استان در 24 ساعت گذشته، افزود: کمینه دمای هوا در بروجن صفر درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 18 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در لردگان پنج درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 19 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در کوهرنگ یک درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 17 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در فارسان دو درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 19 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین کمینه دمای هوا در اردل هفت درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 20 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در بلداجی منفی یک درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 17 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در سامان شش درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 19 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در فرخشهر دو درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 20 درجه سانتی‌گراد اعلام شد.

پارسا با اشاره به سردترین و گرم‌ترین نقاط استان چهارمحال و بختیاری در 24 ساعت گذشته، گفت: در 24 ساعت گذشته بلداجی با دمای منفی یک درجه سانتی‌گراد سردترین و لردگان با دمای 22 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط این استان گزارش شده است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول