اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدون‌شهر:

پیست اسکی فریدون‌شهر مجهز به تله اسکی است

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدون‌شهر گفت: پیست اسکی فریدون‌شهر تنها پیست فعال استان است که مجهز به تله اسکی به طول 976 متر است.

پیست اسکی فریدون‌شهر مجهز به تله اسکی است

مهدی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینک پیست اسکی از فرصت‌های بسیار خوب و مهم در شهرستان فریدون‌شهر محسوب می‌شود، اظهار کرد: فریدون‌شهر به لحاظ وجود شرایط عالی اقلیمی به ویژه در فصول سرما شاهد حضور هزاران گردشگر از اقصی نقاط کشور برای ورزش مفرح اسکی‌بازی است.

وی با بیان اینکه رشته اسکی در فریدون‌شهر از سال 81 به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: در سال 1383 پیست اسکی در محل جاده چغیورت واقع در پنج کیلومتری غرب شهر فریدون‌شهر احداث شد.

فرماندار فریدون‌شهر تصریح کرد: پیست اسکی فریدون‌شهر تنها پیست فعال استان است که مجهز به تله اسکی به طول 976 متر است.

وی با بیان اینکه در طول فصل سرد سال این شهرستان پذیرای هزاران ورزشکار و گردشگر علاقه‌مند به برف و ورزش‌های زمستانی است، ادامه داد: برای رفاه حال ورزشکاران تجهیزات متعدد از جمله یک باب سالن دو طبقه به اتمامی امکانات رفاهی برای ورزشکاران در آن محل زده شده است.

سلیمی یکی از پر طرفدارترین رشته اسکی‌بازی در این محل را در رشته‌های آلپاین و اسنوبرد عنوان کرد و گفت: بیشترین ورزشکاران تیم استان اصفهان از شهرستان فریدون‌شهر هستند.

وی با بیان اینکه تیم اسکی فریدون‌شهر در تمامی رده‌های سنی و در قسمت آقایان و بانوان دارای تیم جهت اعزام به مسابقات کشوری است، ادامه داد: تیم اسکی فریدون‌شهر در سال 91 در مسابقات قهرمانی کشوری موفق به کسب مقام سوم تیمی شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول