اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای پایانی مهر ماه

اسکیت‌بازان قمی به رقابت‌های ماراتن کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: اسکیت‌بازان قمی روزهای پایانی مهر ماه به مسابقات اسکیت ماراتن قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

اسکیت‌بازان قمی به رقابت‌های ماراتن کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات اسکیت ماراتن قهرمانی کشور در بخش مردان با شرکت چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون اسکیت کشورمان در سه روز پایانی مهر ماه به انجام خواهد رسید.

بدین ترتیب هیئت اسکیت استان مازندران در شهر ساری از روز جمعه بیست و هشتم مهر ماه میزبان اسکیت‌بازان شرکت‌کننده از سراسر کشور خواهد بود و تیمی از هیئت اسکیت استان قم نیز در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

این اعزام توسط هیئت اسکیت استان قم به مسابقات اسکیت ماراتن قهرمانی کشور در ساری و برای جدال با برترین‌های کشور در حالی انجام می‌شود که تیم جوانان قم نیز مشغول آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جوانان کشور است.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون اسکیت کشورمان، رقابت‌های این دوره نیز با حضور چهره‌های شاخص کشور برگزار می‌شود و اسکیت‌بازان قمی در روزهای آغازین آبان ماه در مسابقات رده سنی جوانان قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که مسابقات اسکیت رده سنی جوانان پسر قهرمانی کشور در بخش پسران با شرکت چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون اسکیت کشورمان به انجام خواهد رسید.

اسکیت‌بازان قمی در حالی راهی رقابت‌های قهرمانی کشور می‌شوند که قم در لیگ برتر اسکیت ‌هاکی یک نماینده دارد و بسیاری از نفرات این تیم در چهار رشته دیگر که زیر مجموعه اسکیت محسوب می‌شوند به صورت جدی فعالیت می‌کنند.

تیم‌های اسکیت قم در حالی خود را آماده حضور در مسابقات ماراتن کشور و همچنین پیکارهای جوانان کشور می‌کنند که هفته گذشته در مجمع انتخابات این هیئت ورزشی که در حضور فریبا محمدیان سرپرست فدراسیون اسکیت و عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، اعضای مجمع به علیرضا فلاح رئیس سابق و سرپرست فعلی این هیئت برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان قم رأی ندادند تا انتخاب رئیس جدید سه ماه دیگر دوباره تکرار شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول