اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور

مسابقات اسکی روی شن در ریگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان گفت: برای نخستین‌ بار در کشور اسکی روی شن در شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

مسابقات اسکی روی شن در ریگان برگزار می‌شود

محمدجواد قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: برای نخستین‌ بار در کشور اسکی روی شن با حضور قهرمانان کشوری در بلندترین تپه‌های شنی دنیا در شهرستان ریگان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این ورزش که به صورت آزمایشی در این تپه‌های شنی اجرا شد، مورد استقبال ورزشکارانی از کشور قرار گرفت، افزود: به زودی مسابقات اسکی روی شن کشور در بلندترین تپه‌های شنی دنیا برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان بیان داشت: با توجه به اینکه در این شهرستان بارش برف را نداریم، اما با وجود بلندترین تپه‌های شنی دنیا مسابقات اسکی در این شهرستان برای نخستین‌بار اجرا می‌شود.

قربانی تصریح کرد: در سفر رئیس فدراسیون اسکی به ریگان این تپه‌های شنی برای امر اسکی روی شن و برگزاری مسابقات کشوری تایید شدند.

وی افزود: به زودی 12 اسکی‌باز روی شن کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند.

حامد ساوه‌شمشکی یکی از ورزشکاران نیز در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: این تپه‌های شنی بهترین تپه‌ها در ایران است که می‌توان در آنها مسابقات اسکی روی شن را اجرا کرد.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول