اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال در بازدید از خبرگزاری فارس اعلام کرد

فارس مطمئن‌ترین منبع خبری کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: خبرگزاری فارس با داشتن سه ویژگی سرعت، دقت و کیفیت اخبار جزو موثق‌ترین منابع خبری و اطلاع‌رسانی کشور است.

فارس مطمئن‌ترین منبع خبری کشور است

هوشنگ محمدی در جریان بازدید از خبرگزاری فارس در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: عملکرد و تلاش خبرگزاری فارس در انعکاس به موقع و صحیح رویدادها و رخدادها نشان‌دهنده این حقیقت است که این مجموعه با درک حقیقی از شرایط کشور سعی می‌کند در برابر قدرت‌های پوشالی رسانه‌ا‌ی استکبار با تمام توان قد علم کرده و از حریم نظام اسلامی، ولایت و تلاش مسئولان به خوبی دفاع کند.

وی افزود: خبرگزاری فارس با کارکرد خود شایستگی‌هایش را به همه نشان داده و به یقین با تقویت برخی از حوزه‌های خود می‌تواند با پیشروترین رسانه‌های جهانی و بین‌المللی رقابت کند.

فرماندار شهرستان خلخال ابراز داشت: خبرگزاری فارس در مقاطع مختلف انقلاب و تحولات این کشور با رعایت خط و مرز واقعی و خطوط قرمز نظام توانسته است مبشر خوبی برای آزادی‌خواهان دنیا باشد.

این مسئول افزود: در چنین اوضاع و احوالی که انقلاب اسلامی الگوی کشورهای آزادیخواه شده تلاش رسانه‌های ما به ویژه خبرگزاری فارس می‌تواند نقطه امید در تقویت جبهه مقاومت و ایثار و گذشت باشد.

محمدی با قدردانی از تلاش و همت خبرنگاران و مدیریت خبرگزاری فارس در اردبیل در انعکاس رویدادهای جنوب استان به ویژه همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: ما در کمترین فرصت زمانی شاهد بودیم اخبار و رویدادهای این همایش از طریق خبرگزاری فارس مخابره می‌شد و این نهایت پویایی و برازندگی یک رسانه ‌است که بتواند با کمترین واسطه بهترین و بیشترین کارایی را داشته و مخاطب خود را بتواند راضی نگه دارد.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: بیش از دو سه ماه است که ما از طریق رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس در اردبیل ابعاد مختلفی از همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری را تبیین و روشنگری می‌کنیم و در سایه تلاش و همت مجموعه‌های رسانه‌ای استان است که شاهد به تحقق نشستن اهداف و آرمان‌های خود بودیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول