اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری قم:

نخستین دوره لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم خبر داد.

نخستین دوره لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم برگزار می‌شود

محمدجواد بهنام‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نخستین دوره رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم را با هدف توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در قم برگزار می‌کنیم.

نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم یادآور شد: خوشبختانه وزنه‌برداری در قم از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است و در این بین نوجوانان و جوانان وزنه‌بردار نیز در سا‌ل‌های اخیر به خوبی توانمندی خود را در این رشته نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد: وزنه‌برداری یک رشته ورزشی قدرتی است که در بین جوانان قمی طرفداران زیادی دارد و خوشبختانه با تدابیری که در هیئت جدید وزنه‌برداری قم اندیشیده شده است، آینده درخشانی را در وزنه‌برداری قم پیش‌بینی می‌کنیم.

بهنا‌م‌فرد بیان داشت: علاوه بر برنامه‌های متنوعی که در بخش آموزش داوران و مربیان صورت می‌گیرد، در بخش‌های دیگری نظیر استعدادیابی و توجه به رده‌های سنی پایه نیز گام‌های مؤثری در وزنه‌برداری قم برداشته خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری برای نخستین بار در قم خبر داد و اظهار داشت: برای نخستین بار این مسابقات را در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌کنیم و بعد از بررسی شرایط و امکانات و همچنین ظرفیت موجود، لیگ‌های سایر رده‌های سنی را نیز آغاز خواهیم کرد.

بهنام‌فرد عنوان کرد: کار بسیار مهمی است که بتوانیم از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم سربلند بیرون بیاییم، اما امیدواریم در نخستین تجربه برگزاری این پیکارها، شاهد حضور تیم‌های مختلف وزنه‌برداری قم باشیم.

وی بیان داشت: برای همین منظور ثبت‌نام از تیم‌های علاقمند به شرکت در نخستین دوره مسابقات لیگ وزنه‌برداری مردان باشگاه‌های استان قم انجام شده است و تیم‌ها و وزنه‌برداران علاقمند به شرکت در این رقابت‌ها از روز جمعه پنجم آبان ماه برای کسب عناوین برتر به روی سکو می‌روند.

نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم اضافه کرد: نخستین دوره رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری قهرمانی باشگاه‌های استان قم با هدف تعمیم و گسترش وزنه‌برداری در بین وزنه‌برداران قمی و جذب نیروهای مستعد بین نوجوانان و جوانان قمی به این رشته ورزشی برگزار می‌شود که امیدوارم تجربه موفقی در برگزاری آن داشته باشیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول