اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرزند پروفسور حسابی

129 دانش‌آموز نخبه آملی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل گفت: از 129 نخبه و دانش‌آموز این شهرستان اواخر اسفندماه سال جاری با حضور فرزند پروفسور حسابی قدردانی می‌شود.

129 دانش‌آموز نخبه آملی تجلیل می‌شوند

اکبر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: این شهرستان از ظرفیت‌های زیادی در زمینه علمی، ورزشی، فرهنگی و دینی در بین دانش‌آموزان برخوردار است که در رقابت علمی شاهد درخشش این دانش‌آموزان هستیم.

وی با اعلام اینکه چند روز گذشته از دانش‌آموزان برتر و قهرمانان رشته‌های ورزشی آمل تجلیل شد، گفت: در این همایش بزرگ از 400 قهرمان ورزشی در بخش استانی و 30 قهرمان کشوری پسر و دختر که در مقاطع سه‌گانه ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان مشغول تحصیل هستند قدردانی شد.

لطفی تصریح کرد: اواخر اسفندماه سال جاری از 129 دانش‌آموز نخبه این شهرستان با حضور فرزند پروفسور حسابی قدردانی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: از مجموع یک‌هزار نفر از افرادی که توانستند در کنکور سراسری امسال رتبه زیر هزار را کسب کنند 29 نفر آملی بودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل با اعلام اینکه 76 نفر از دانش‌آموزان آملی نیز رتبه زیر 2 هزار را از آن خود کردند، خاطرنشان کرد: در کنکور سراسری شاخه فنی و حرفه‌ای نیز هشت نفر از دانش‌آموزان آملی رتبه زیر 100 را از آن خود کردند.

لطفی یادآور شد: دانش‌آموزان این شهرستان در همه زمینه‌های علمی، ورزشی، قرآنی، فرهنگی و اجتماعی سرآمد هستند و توانستند در سال تحصیلی گذشته و سال تحصیلی جاری به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنند.

وی در پایان اذعان داشت: باید به مدال‌آوران بخش دانش‌آموزی توجه ویژه‌ای شود تا این حرکت‌های علمی و ورزشی عاملی برای درس‌آموزی و الگوبرداری دیگر دانش‌آموزان شده و همه علاوه بر ورزش همگانی به ورزش قهرمانی نیز روی بیاورند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول