اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد منوجان:

ترویج فرهنگ عمومی مشارکت همگانی را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان گفت: نزدیک شدن به فرهنگ عمومی و اصلاح آن از طریق بروکراسی و بخشنامه‌ها میسر نیست و مشارکت همگانی را می‌طلبد.

ترویج فرهنگ عمومی مشارکت همگانی را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان حسن کوه‌پیما ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب عاشورا در این شهرستان اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی و با توجه به در پیش بودن ایام ماه محرم برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه با 800 عنوان کتاب با موضوع‌های فرهنگی و مذهبی تا 20 آبان ماه سال جاری برای استفاده علاقمندان دایر است.

کوه‌پیما تصریح کرد: فرهنگ مهم‌ترین و اصیل‌ترین ابزار حفظ یک جامعه یا پایدارترین وجه آن است و هرگز یک شبه‌ فرهنگی جامعه تغییر پیدا نمی‌کند و فرهنگ مورد قبول یک جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ عمومی سازندگان و عاملان خاص خود را دارد که دولت بر بخشی از آن نظارت می‌کند و نزدیک شدن به فرهنگ عمومی و اصلاح ان از طریق بروکراسی و بخشنامه‌ها میسر نیست و مشارکت همگانی در همه زمینه‌ها را می‌طلبد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت: در مقوله فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف نیاز به تلاش مضاعف است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول